![]() |
Nep vagina?
hoi,
ik ben op zoek naar een manier om een soort nep-vagina te maken. Ik masturbeer namelijk altijd met de hand en ik heb zin om eens echt iets te neuken segmaar. |
Spons verwarmen met warm water, in een glas doen en dan je snikkel in die spons.
Vooral niet aan jouw kansloosheid denken. |
Je kunt er een kleien. Of je bestelt gewoon een kant-en-klare van de Pabohttp://mies.scholieren.com/users/mar...ser_online.gif.
|
|
Omg de Fleshlight :cool:
|
Fleshlight. :D Ben benieuwd hoe echt dat voelt.
|
Boterhamworst.
|
Citaat:
|
ik weet niet hoeveel zakgeld je krijgt, maar hier zag ik laatst nog een docu over:
http://www.realdoll.com/ de eigenaren waren er erg over te spreken |
misschien is een meisje leuk om eens een keer echt te neuken
|
Whaha, die Real Doll docu heb ik volgens mij ook ooit eens gezien.
Van die serieuze Japanse zakenlui, die dan zo'n houten krat met zo'n pop thuis krijgen... :D Maar Topicstarter is idd Kansloos! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Appeltaart.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch vind ik het gek dat dildo's, vibrators e.d. allemaal als normale hulpmiddelen worden beschouwd, maar als een man er es naar vraagt er meteen zo raar over gedaan wordt.
|
Citaat:
Verder heb ik geen idee wat er op de markt is voor mannen, maar loop eens Christine le Duc of zo binnen. |
|
wehkamp! op dezelfde bladzijde waar ook die enge dildo's enzo opstaan :D
|
Citaat:
|
Fuck A Pizza!
|
Waar komt dat eigenlijk door dat het voor mannen zo raar gezien wordt? Omdat mannen "jagers" zijn en als ze geen vrouw aan de haak kunnen slaan ze triest zijn, terwijl vrouwen iets te doen moeten hebben terwijl ze daarop wachten ofzo?
|
Citaat:
|
Ik denk dat het is omdat mannen makkelijker masturberen (zonder hulpmiddelen dus).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien omdat 'men' stiekem denkt dat het zonder piemels eigenlijk geen seks is?
Ik probeer al twee dagen een zinnige reden te bedenken, maar het lukt niet. En ik vind mannen met zo'n ding ook kansloos en sneu, en vrouwen met vibrator minder. |
Man komt zn geslachtsdeel vaker tegen dan de vrouw, was ooit gegeven als reden dat de man vaker masturbeert: "als je hem toch vasthebt". :')
|
[url=/url]
|
Citaat:
|
wtf :D sorry hoor maar ik hou het toch bij mijn twee handen *O*
|
Citaat:
|
Noooooooooooooooo way! Wat een freak!
Wij hebben eergister zo'n baes ook zo'n fleshlight gegeven voor zn verjaardag, maar heb nog geen reactie erover gehoord.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat masturberende vrouwen door mannen als iets geils gezien worden, terwijl vrouwen zich volgens mij minder interesseren in masturberende mannen.
|
^ Niet in de verhalen van Jacob van Holland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh? Hoeveel heb je over voor een video-opname van een rukkende Julius? |
^ Wanneer is de volgende Seksualiteitmeeting?
|
Wanneer is de eerste, bedoel je :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom niet op beide, verdammt, ik weiger!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |