![]() |
TE heet douchen of in bad gaan..??
Is dat slecht?? :confused:
|
Lijkt me niet goed, maar waarom weet ik eigenlijk niet...
|
is al een topic over geweest, waarschijnlijk niet erg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zorgt voor een slechte bloedcirculatie geloof ik
|
Alles met 'te' is slecht
|
Citaat:
|
Hehe ik had zoiets mogen verwachten :D
|
Citaat:
|
ehm je wordt er wat duf van... een wisseldouche schijnt (?) goed te zijn, 3 minuten warm en 1 minuutje koud afwisselen.
|
Citaat:
gevonden http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=82564 aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggg staat nog 1 reactie in die ik weg wil hebben, rest is gelukkig wel verwijdert :) nouja, lees dees maar ff door |
Van heet douchen krijg je een droge huid, iig.
|
En het stimuleert de groei van puistjes :)
|
en je kan ervan ontploffen
|
Citaat:
wat is dat toch met topics over te heet douchen, kan daar niet normaal op gereageerd worden ofzo??? |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
Citaat:
|
hee choke
ik hoop dat je wat aan de link hebt die ik je gegeven hebt, want erg ontopic wordt hier niet gereageerd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan verbranden van TE heet douchen :D slim he? :p
|
Slecht voor je haar :)
|
Een gast wiens vader dokter is, vertelde me laatst dat dat slecht is voor jongens, omdat je ballen dan lichtjes oververhit raken. Maar da's zo erg nog niet.
REIE |
Citaat:
maar a loved one, wat gebeurt er dan met je haar, droogt het uit ofzo? Heb ik iig geen last van :) |
Citaat:
|
Als ik zo lees zal ik de douche maar 5 graadjes terugdraaien naar 40:p
|
Citaat:
en ja het is niet goed voor je huid. zo geraakt het uit evenwicht. -> wordt droog => huid begint meer talg te produceren => puistjes |
Citaat:
droge huid heb ik nog nooit last van gehad, droog en gespleten haar ook niet :) maar puistjes wel :( |
Citaat:
|
Citaat:
maar zolang je geen 3 uur onder de douche staat zal het (denk ik!!!) niet zoveel uitmaken hoor. |
Een vriendin van me heeft er wel last van, die moet absoluut niet te heet douchen anders krijgt ze ernstig last van haar huid. Ikzelf douch meestal vrij heet, ik weet niet of dat ergens slecht voor is. Ik denk het niet. Ik doe het al jaren en ik vaar er wel bij :)
|
als ik in een te heet bad ga, ben ik heel duizelig als ik er dan weer uit kom. is dus voor het moment er na niet goed, maar denk dat het op lange termijn niet zo erg uitmaakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |