![]() |
Het OMG topic!
Plaats hier al je OMG - momenten!
Dit topic heeft, als test, voorlopig geen koelkastperiode. Dit heeft als voordeel dat dit topic dus gewoon gebruikt kan blijven worden. Wel zal er extra op dit topic gelet worden door het forumbazen team. Nog meer dan eerst geldt dus: Niet offtopic gaan en niet met elkaar praten door er alleen maar OMG voor te zetten, daar is dit topic niet voor bedoeld. Mensen die zich hier niet aan kunnen houden zullen een waarschuwing ontvangen, of bij herhaling een ban. Als blijkt dat dit topic niet werkt op deze manier zal de oude koelkastperiode weer ingesteld worden, dus blijf alsjeblieft ontopic hier. Voor offtopic posts is het Wat saai zeg topic er. |
Omg wat een lange tekst, zeg.
|
OMG, ik had een emmer met klei en ik was bang dat het op zou drogen en ik was zo dom om het ding vol te doen met water. :o Resultaat: modderbad -O-
|
OMG Ik heb teveel gegeten -O-
|
OMG ik ben over 8 maanden 14 :eek:
|
|
OMG ik haat zo verkouden zijn
|
Citaat:
en OMG Ik download de engelse versie van en programmaatje, tenminste, dat zou het moeten zijn. Maar ik krijg allemaal wouse tekens ipv engelse woorden :eek: |
OMG ik wil het ww spel...
|
OMG ik denk dat het komende WW-spel heel vet gaat worden. :o
OMG wat cool dat dit topic op proef zonder koelkast mag! |
OMG, de forumbazen gaan op de niet-autistische toer!
(Uiteraard bij wijze van proef) |
OMG Ik wil Bolletje!
|
Omg, ik ben vroeg thuis (y):bloos:
|
Omg. ik ga slapen!
|
Omg: Lempa en lexxxus zijn de bom. Lexxxus de don! |
omg die foto van pip whahahahaha
|
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
heath ledger is dood :'( |
Citaat:
|
OMG Ik liet net een UBERboer :eek:
|
Citaat:
edit: OMG Hij!! OMG Waarom?! Wat is er gebeurd?! :eek: |
Citaat:
|
Omg, ik vind de naam KingelDingel echt nog stééds lame. :o
|
Citaat:
Citaat:
|
OMG even vergeten dat ik morgen vroeg op moet
OMG ik heb al twee dagen een bak chocolade mousse in huis en hij is nog niet eens voor de helft op! En OMG ik ben al 13 kilo afgevallen! |
OMG kwam hij ineens langs mijn werk, terwijl ik hem nog even niet wilde zien voordat ik wist hoe ik zeggen moet dat ik hem niet meer wilde zien :eek:
OMG dat is gek OMG ik schrok door het wsz topic om de opmerking "ben je zwanger" OMG wat een vies oud mannetje is het toch. |
OMG ik heb morgen mijn alles-of-niets tentamen en ik ben ziehiek :'(
|
OMG ik moet om kwart over 9 op school zijn!
|
Citaat:
Ik vind het echt supererg. Ik las eerst dat Juice het zei in het WSZ-topic, daarnaop F,TV&R en daarna op imdb. :(:( |
OMG Mijn internet lag er gisteravond uit :'(
|
OMG mijn internet ook al.
|
OMG Ik zag vanochtend een heel mooi meisje
|
Citaat:
|
Omg, zo natuurkunde olympiade :cool:
|
|
OMG, tot vier uur school.
OMG, daarna boekverslagen. OMG, ik ben mijn sleutel kwijt. :o |
OMG Zondag ga ik de familie van EoS ontmoeten en ik weet niet of ik dat wel wil.
|
Citaat:
Omg wat een leuke site |
Citaat:
OMG ja! Een vriendin smste het me. Ik ben best in shock... :( |
Hoezo in shock? Was je dat ook als het een 87-jarige acteur betrof die net zo bekend was? Ik krijg namelijk de indruk dat men enkel in shock is omdat het een knappe, jonge hippe acteur betreft.
|
Citaat:
OMG ik doe niets. |
Citaat:
Citaat:
|
OMG, ik zit nog in bed, het is zo koud buiten de dekens :(
|
Citaat:
|
OMG, ik heb lange tijd niet zó slecht geslapen als vannacht.
|
Citaat:
OMG Ik zit vast met mn opdracht :( |
Omg, mensen, lees de beginpost eens enzo. :)
Omg, ik ben moe ;( |
Citaat:
OT: OMG ik had met mezelf afgesproken dat ik om 11 uur zou beginnen met studeren, en nu is het al tien voor één :( |
OMG verslapen :o
|
Citaat:
|
OMG Lisaaah heeft zich verslapen :nono:
OMG Ik bedacht me net dat ik het meeste medelijden heb met de manager van Heath Ledger. Want die heeft nu geen baan meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |