Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ervaringen besnijdenis. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1664269)

stylez 22-01-2008 20:40

ervaringen besnijdenis.

hallo,

ik loop al een poosje rond met dit probleem, mijn voorhuid werkt niet meer mee....
nu heb ik hier heel wijs met mijn vader over gepraat, en hij zij dat ik een afspraak bij de huisarts moest maken, dan naar het ziekenhuis moest gaan. en daar zouden ze het huidje weghalen.

nu hoor je altijd op straat van die wilde verhalen gaan, zo van: als je voorhuid weg word gehaald, dan willen meisjes je niet meer pijpen. of ze vinden je penis eng.

heeft iemand hier ervaring(en dan vooral op sexueel gebied) mee? noem asjeblieft de goede en slechte kanten.

alvast bedankt.

Kingofthemall 22-01-2008 20:54

Citaat:

stylez schreef: (Bericht 26884093)
... nu hoor je altijd op straat van die wilde verhalen gaan, zo van: als je voorhuid weg word gehaald, dan willen meisjes je niet meer pijpen. of ze vinden je penis eng. ...

Dat geld niet in het algemeen denk ik :) Ik heb geen ervaring, maar ik kan wel zeggen dat dat van die meisjes een hoog bullshit-gehalte heeft. 'T is toch raar om te denken dat 'meisjes' het dan ineens eng vinden?

Als het nodig is moet je toch echt naar het ziekenhuis. Het is niet goed om het zo te laten zitten ivm. hygiëne geloof ik. Ik heb wel es gehoord dat ze niet perse alles hoeven weg te halen, soms maken ze ook een klein sneetje om het wat wijder te maken :)

Succes!

C r Y p S 22-01-2008 21:01

Je kunt er donder op zeggen dat er ook meisjes zijn die besneden mooier vinden. Zoveel mensen zoveel smaken...

Pluis 22-01-2008 21:19

Als meisjes bang zijn voor een penis, dan zijn ze niet klaar om seks met je te hebben.

Als je last hebt van je voorhuid (want ik kan me voorstellen dat het pijn gaat doen) dan moet je hem gewoon laten weghalen. Plus dat het idd in jouw geval schoner is als je alsnog "besneden" wordt. (als je hem niet kan verschuiven, kan je hem ook niet echt schoonmaken lijkt me)

Ofwel: gewoon laten weghalen, de seks wordt er echt niet anders van.

tuttebel 22-01-2008 22:31

je eikel kan er ongevoeliger van worden (door het schuren zonder velletje tegen je boxer), en dat houdt in dat je het neuken langer volhoudt. genoeg meisjes die dat leuk zullen vinden om te horen.(y)

Freyja 22-01-2008 23:26

Exvriendje die besneden was (als kind al, met ws. dezelfde reden, geen idee meer eigenlijk) en dat was helemaal geen punt. Waarom zou het? Je hebt hooguit iets minder speelgoed. Bij pijpen lijkt het me eigenlijk juist handiger, zie je helemaal goed of alles wel schoon is :p Iig wordt het er niet viezer of enger van.

BendeBen 23-01-2008 00:02

Citaat:

hallo,

ik loop al een poosje rond met dit probleem, mijn voorhuid werkt niet meer mee....
nu heb ik hier heel wijs met mijn vader over gepraat, en hij zij dat ik een afspraak bij de huisarts moest maken, dan naar het ziekenhuis moest gaan. en daar zouden ze het huidje weghalen.

nu hoor je altijd op straat van die wilde verhalen gaan, zo van: als je voorhuid weg word gehaald, dan willen meisjes je niet meer pijpen. of ze vinden je penis eng.

heeft iemand hier ervaring(en dan vooral op sexueel gebied) mee? noem asjeblieft de goede en slechte kanten.

alvast bedankt.

denk anders eerst even aan je zelf en dan pas aan eventuele gedachtes van vrouwen in de toekomst

met een slecht functionerende pik (op welke manier dan ook) rondlopen lijkt me niet relaxt.

ga gewoon naar de huisarts, die verwijst je naar een uroloog

Mariekje* 23-01-2008 00:43

Maak je geen zorgen. Ga gewoon even langs bij de huisarts, dan is het zo opgelost. Maar maak je zeker geen zorgen over de fabeltjes rond een besneden penis, want deze zijn over het algemeen genomen ECHT klinklare onzin.

Succes :)

Starsailorr 23-01-2008 06:53

Vriendjelief is besneden, en ik heb er echt niks op tegen. Je ziet in een klap of alles schoon is, hij kan langer doorgaan tijdens de seks zonder klaar te komen (Tijdens pijpen dus ook, dat is iets minder.) Besneden is gewoon veel toffer (y)

Magican 23-01-2008 08:22

De operatie is niet leuk, maar het positieve is dat je penis makkelijker schoon blijft.

Mariekje* 23-01-2008 16:03

Oh, en een besneden penis is echt niet 'enger', hooguit juist aantrekkelijker. In hoeverre je een penis 'aantrekkelijk' kunt noemen tenminste. :p

Labster 23-01-2008 22:06

Zolang je er geen last van hebt niets aan laten doen. Als je er last van hebt met wat dan ook dan kan je het altijd alsnog laten doen.

Changshan 24-01-2008 02:01

Voordat je denkt dat je meteen besneden gaat worden; noem ik de alternatieven die ik zelf ken (en gelukkig de dokter ook) voor je op:

- Als je nog niet over de top van je groeispurt bent, kun je een zalfje meekrijgen dat ervoor zorgt dat je voorhuid iets sneller groeit dan de hele rest van je lichaam; zo wordt deze wat ruimer/wijder en heb je nergens last meer van. Hiervoor moet je op jouw leeftijd wel snel een afspraak maken.
- Tegenwoordig kunnen de artsen precies berekenen hoeveel er van een huidje weggehaald moet worden om het probleem te verhelpen. Een volledige besnijdenis is dus waarschijnlijk wel het laatste waar ze aan denken, een klein reepje huid is misschien al genoeg.
- En als je dan écht aan een volledige besnijdenis toe bent, heb je altijd nog de voordelen als dat het beter schoon te houden is (geen frummels huid meer met rotzooi erachter) en dat je langer kunt raggen voor je klaarkomt. Meisjes vinden het pijpen van een besneden penis waarschijnlijk niet viezer; ze nemen bij een onbesneden penis immers ook het 'blote' deel in de mond.

Voordat mensen verkeerde dingen gaan denken; ik heb geen van onderstaande opties ondergaan. :o

T_ID 24-01-2008 09:58

Wat Changshan al zegt.. Er wordt echt niet licht over volledige besnijdenis gedacht onder artsen. Het blijft per slot van rekening een enigsinds riskante ingreep die ze, religieuze waanzin uitgezonderd, echt niet zonder goede reden zullen uitvoeren.

Ave 24-01-2008 13:35

volgens mij zijn er weinig meisjes die een besneden penis enger vinden dan een onbesneden?
het zou mij niet zoveel uitmaken, hoogstens even wennen, maar boeiend.

en verder wat changshan zegt.

loeserr 28-01-2008 17:27

Citaat:

C r Y p S schreef: (Bericht 26884428)
Je kunt er donder op zeggen dat er ook meisjes zijn die besneden mooier vinden. Zoveel mensen zoveel smaken...

fizzle-fluffy 28-01-2008 17:56

Ik denk inderdaad ook dat ze eerder een klein stukje weghalen dan alles. Bovendien vinden meisjes een piemel die onsmakelijk ruikt en waarmee je weinig kunt omdat het pijn doet aan je voorhuid onprettiger dan een piemel zonder voorhuid. Ik zou me vooral zorgen maken om mijn eigen gezondheid en hygiene en je vindt zonder die vierkante centimeter huid nog steeds wel een meisje hoor!

(een beetje wat iedereen zegt in dit topic dus)

Melkfles 28-01-2008 19:28

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 26922278)

(een beetje wat iedereen zegt in dit topic dus)

:D

slotje? alles gezegd wat er te zeggen valt denk :p

z0pje 29-01-2008 11:23

nee we willen natuurlijk wel weten hoe het afloopt :|

Go 29-01-2008 17:57

Ga eerst maar naar de huisarts. Het kan ook een kwestie zijn van een te kort toompje. Dat wegsnijden is in iig minder ingrijpend dan een besnijdenis.

hitzor 29-01-2008 20:38

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 26884661)
de seks wordt er echt niet anders van.

Pluis
19V - Lid

:rolleyes:

N00dles 29-01-2008 23:44

Citaat:

hitzor schreef: (Bericht 26931077)
Pluis
19V - Lid

:rolleyes:

Eh, een vrouw kan toch seks hebben met een al dan niet besneden lul en dan toch een mening erover hebben?

hitzor 30-01-2008 09:00

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 26932632)
Eh, een vrouw kan toch seks hebben met een al dan niet besneden lul en dan toch een mening erover hebben?

Hoe kan zij nou zeggen hoe het voor een man voelt?

C r Y p S 30-01-2008 09:12

Citaat:

hitzor schreef: (Bericht 26933233)
Hoe kan zij nou zeggen hoe het voor een man voelt?

Dat zegt ze dus waarschijnlijk ook niet.

Mephisto 30-01-2008 11:32

Citaat:

hallo,

alvast bedankt.

Ik heb genoeg vrouwenlichamen bezocht met mijn besneden penis dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken.

Nona 30-01-2008 11:48

Citaat:

C r Y p S schreef: (Bericht 26933300)
Dat zegt ze dus waarschijnlijk ook niet.

Of misschien is er we een man geweest die zo aardig was zijn ervaringen met haar te delen. ;)

Mushu 30-01-2008 15:05

Offtopic: Ik zit een boek te lezen van Arnon Grunberg, De joodse messias, daarin wordt ook een jongen besneden en dat is geen pretje :o.
Nou is degene die die besnijdenis uitvoert bijna blind enzo, maar toch :o.

hitzor 30-01-2008 16:46

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 26934109)
Of misschien is er we een man geweest die zo aardig was zijn ervaringen met haar te delen. ;)

Dat lijkt me niet betrouwbaar genoeg!

N00dles 30-01-2008 17:08

Citaat:

hitzor schreef: (Bericht 26936617)

Je snapt het echt niet he :D Ze beschrijft gewoon hoe ZIJ de sex vindt met iemand die besneden is.

hitzor 30-01-2008 17:18

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 26936801)
Je snapt het echt niet he :D Ze beschrijft gewoon hoe ZIJ de sex vindt met iemand die besneden is.

Nee hoor.

Metal 30-01-2008 17:25

Hitzor is een beetje de Corky van s.com. Hij kan er ook niets aan doen. :(

Bartezz 30-01-2008 18:11

hij kon wel altijd heel goede bommetjes in het zwembad vroeger!

corkybommetjes

Nona 30-01-2008 19:47

Citaat:

hitzor schreef: (Bericht 26936617)

Waarom zou dat niet zo zijn?

hitzor 30-01-2008 20:00

Citaat:

Kruimel schreef: (Bericht 26937820)
Waarom zou dat niet zo zijn?

één vrouw zegt hoe het voor alle mannen is?

hitzor 30-01-2008 20:00

Citaat:

Metal schreef: (Bericht 26936900)

Reageer ik eens ontopic, krijg ik dit gezeik, BAN KRUIMELTJE BAN.

Nona 30-01-2008 20:24

Citaat:

hitzor schreef: (Bericht 26937898)

Eén man vertelt via via hoe het voor hem is en dat draagt weer een stukje bij aan ons zeer begeerlijke kennisbestand. ;)

En blijf jij maar braaf ontopic doen, dan stuur ik de knokploeg langs.

Freyja 30-01-2008 23:05

Citaat:

hitzor schreef: (Bericht 26937898)

Nee, ze zegt dat er als vrouw niets anders voelt.

N00dles 31-01-2008 00:24

Citaat:

Metal schreef: (Bericht 26936900)

Ik zal hem dan maar gewoon op zijn schouder kloppen en zeggen 'het geeft niet hoor'

stout! 31-01-2008 07:44

Citaat:

Mushu schreef: (Bericht 26935748)
Offtopic: Ik zit een boek te lezen van Arnon Grunberg, De joodse messias, daarin wordt ook een jongen besneden en dat is geen pretje :o.
Nou is degene die die besnijdenis uitvoert bijna blind enzo, maar toch :o.

Arnon Grunberg geeft meestal wel een goede afspiegeling van de werkelijkheid ja ;)

hitzor 31-01-2008 10:51

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 26939269)
Nee, ze zegt dat er als vrouw niets anders voelt.

Dan nog kan het voor haar niet anders voelen, maar voor hem wel!

Freyja 31-01-2008 11:28

Citaat:

hitzor schreef: (Bericht 26940545)
Dan nog kan het voor haar niet anders voelen, maar voor hem wel!

Daar doet ze dan ook geen uitspraken over.

Mushu 31-01-2008 20:46

Citaat:

stout! schreef: (Bericht 26939821)
Arnon Grunberg geeft meestal wel een goede afspiegeling van de werkelijkheid ja ;)

Mwah, maar het is wel een ranzig verhaal;).

pourlesyeux_ 31-01-2008 21:50

besneden is veeeel relaxter dan onbesneden! geen vieze voorhuid, langer doorgaan, hygienischer... gewoon doen dus, veel beter!

Big Boi 31-01-2008 22:35

Citaat:

pourlesyeux_ schreef: (Bericht 26944920)
besneden is veeeel relaxter dan onbesneden! geen vieze voorhuid, langer doorgaan, hygienischer... gewoon doen dus, veel beter!

Ik ben eigenlijk best blij met een onbesneden lul. Ik was 'em iedere dag dus dat hygienisch verhaal gaat al niet op, ik voel veel meer tijdens de sex en ik heb me toch een uithoudingsvermogen.:rolleyes:(y)

fizzle-fluffy 01-02-2008 16:14

trouwens, wat ik me al tijden afvraag: de voorhuid is gewoon één met de huid rond de schacht van de piemel. Als je daar het topje vanaf snijdt, heb je een losse lap huid om je piemel. Dat doet toch pijn? En dan kun je toch niet meer aftrekken? En dan zit het los en kun je het helemaal oprollen enzo? brr!

Qimm 02-02-2008 10:29

Citaat:

pourlesyeux_ schreef: (Bericht 26944920)

on-zin

Alles wat je niet wast is vies, of daar nou wel of niet een extra velletje omheen zit. Langer doorgaan> Ook onzin. Dat kun je trainen, dat heeft niks te maken met het wel of niet besneden zijn.

Changshan 02-02-2008 14:25

^ Dat kun je trainen ja, maar met een besneden penis is training dus niet nodig, aangezien de eikel gewoon iets minder gevoelig is. Je draaide haar redenering om.

@ fizzle-fluffy: had ik me ook al eens bedacht, waarschijnlijk rekt het gewoon weer wat op of zo, nadat de uiteinden weer aan elkaar genaaid zijn. :p

Freyja 02-02-2008 16:38

Citaat:

Changshan schreef: (Bericht 26954660)
^ Dat kun je trainen ja, maar met een besneden penis is training dus niet nodig, aangezien de eikel gewoon iets minder gevoelig is. Je draaide haar redenering om.

@ fizzle-fluffy: had ik me ook al eens bedacht, waarschijnlijk rekt het gewoon weer wat op of zo, nadat de uiteinden weer aan elkaar genaaid zijn. :p

Hm in mijn ervaring net zo gevoelig en trainen heeft wel zin :D

Fosca 02-02-2008 17:03

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 26948435)
trouwens, wat ik me al tijden afvraag: de voorhuid is gewoon één met de huid rond de schacht van de piemel. Als je daar het topje vanaf snijdt, heb je een losse lap huid om je piemel. Dat doet toch pijn? En dan kun je toch niet meer aftrekken? En dan zit het los en kun je het helemaal oprollen enzo? brr!

Maar het ìs toch al een losse lap huid? Als je besneden wordt dan wordt er toch geen 'topje' afgesneden maar het eh, bovenste randje of hoe zeg je dat. Het enige verschil met normaal is dan toch alleen dat de lap huid (getver wat klinkt dat eng :p) iets korter is en dus niet meer over de eikel ligt

Changshan 02-02-2008 17:15

^ Sommige penissen worden zo stijf dat het hele voorhuidje 'opgaat' langs de schacht. Beetje moeilijk om zoiets te besnijden, aangezien je dan op een andere manier wel een héél strakke huid krijgt. Volgens mij bedoelde ze dat..?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.