![]() |
Heath Ledger overleden
Heath Ledger is plotseling overleden:
Actor Heath Ledger Is Found Dead By Sewell Chan The actor Heath Ledger was found dead this afternoon in an apartment building at 421 Broome Street in SoHo, according to the New York City police. Mr. Ledger was 28. At 3:31 p.m., a masseuse arrived at Apartment 5A in the building for an appointment with Mr. Ledger, the police said. The masseuse was let in to the home by a housekeeper, who then knocked on the door of Mr. Ledger’s bedroom. When no one answered, the housekeeper and the masseuse opened the bedroom and found Mr. Ledger unconscious. They shook him, but he did not respond. They immediately called the authorities. The police said they did not suspect foul play and said they found pills near body. Mr. Ledger, a native of Perth, Australia, won acclaim for his role as a co-star in “Brokeback Mountain”, a 2005 film. The film, based on a short story by Annie Proulx about two cowboys who fall in love, won critical acclaim. Reviewing the film in The New York Times, the critic Stephen Holden wrote, “Mr. Ledger magically and mysteriously disappears beneath the skin of his lean, sinewy character. It is a great screen performance, as good as the best of Marlon Brando and Sean Penn.” Calls by The New York Times to Mara Buxbaum, a publicist for Mr. Ledger, and Steve Alexander, the actor’s agent, were not immediately returned this afternoon. http://cityroom.blogs.nytimes.com/2008/01/22/actor-heath-ledger-is-found-dead/index.html?hp Hij zal dit jaar nog o.a. te zien zijn in de films I'm Not There (over Bob Dylan) en The Dark Knight (de nieuwe Batman film). Verder; een goede acteur die in Brokeback Mountain liet zien dat hij wel degelijk wat kon, of niets meer dan een idool voor 15-jarige meisjes? |
wat ik begrepen heb is zijn werk als The Joker van erg hoog niveau. Hopen dat het (post) filmwerk dusdanig compleet is. Wel balen (n).
|
wtf. :s
|
WTF :|
|
Volgens IMDB is de film in "Post Production".
Filmen is dus klaar. Wel jong idd... |
Ik vond hem in Brokeback Mountain zeker erg goed en ook een acteur die nog wel behoorlijk zou groeien en interessante rollen zou gaan vertolken. Vooral erg naar voor zijn dochtertje natuurlijk, die nooit haar vader zal leren kennen. Als het een drugs overdosis is dan echt, stom, stommer, stomst! ZO zonde hoeveel mensen daar al aan overleden zijn.. :/
|
Zonde, een van de betere acteurs van zijn generatie. Wel straks een legende.
|
Citaat:
|
Citaat:
nu is hij een soort van river phoenix Hehe. |
Echt zo bizar gewoon.
Klinkt als zelfmoord. Zielig voor het kindje. |
Citaat:
in elk geval heel jammer, was toch wel een van mijn favoriete acteurs. brokeback mountain was echt vooral dankzij hem zo'n boeiende film. naturelle acteur. |
Citaat:
|
Hij was vet als the joker!
Ik hoop dat ze genoeg materiaal hebben voor the dark knigt. Filmsterren zijn vaak in een dip! |
Citaat:
|
No way, wat een kutnieuws!
Goeie acteur. Weer iemand dood die nog zo veel had kunnen laten zien... Schrikken is dit zeg :( |
Citaat:
|
wow heel erg jong, en jammer erg goede acteur
|
Tering, 28. Da's wel jong idd. Laatst ook al die Brad Renfro uit The Client/Apt Pupil. Alleen van die laatste verwachtte je het wel, met zijn continue drugsgebruik/misdaden. Maar Heath Ledger? Voor zover ik weet was dat altijd een braaf jongetje.
Overigens lijkt het me stug dat ie zelfmoord zou hebben gepleegd. Ik denk dat het een onbedoelde overdosis was. |
:eek: :(
Ik ken hem alleen uit Brokeback Mountain, en daar vond ik hem heel erg goed in. edit: Oh ja, en The brothers Grimm, maar daar vond ik geen fuck aan. Ik vind het ook echt zonde! :o |
:s Wat vervelend. Hij was wel goed. :( Sonde.
|
Dit was het eerste wat ik las toen ik opstond een uur geleden.............ik vind het echt heel erg! Hij was zeker één van mn favoriete acteurs. Erg jammer en al helemaal vreselijk voor zn kindje.
Ik las net dat de familie en de politie heeft bekend gemaakt dat het geen zelfmoord is. Dat hij longontsteking had en daar pillen voor slikte. Schijnbaar is het een ongeluk geweest. R.I.P |
Drie keer raden wie er een lock is voor de oscars van 2009.....
|
Wtf, hé. :|
|
Hij doet het tenminste in één keer goed. Daar heb ik dan wel weer respect voor.
|
Wat zonde :(
Heb hem ooit in het echt gezien. Niet dat dat belangrijk is ofzo, maar wilde het toch even zeggen :) |
:eek:
Wat erg :( Hij was echt en goeie acteur (y) |
En natuurlijk krijg je er direct dit bij: http://i29.tinypic.com/o93lgl.jpg
Sukkels (n) Echt heel erg. Hij was een goed acteur en had nog veel in zijn mars. |
Ik zag het voor het eerst in de serie die maar 13 afleveringen duurde, Roar.
Echt heel erg spijtig. (n) |
Citaat:
|
wow, echt heftig. Hij was mijn jeugdliefde, sinds 10 thing i hate about you! :p
Maar ik hoorde net op het nieuws, dat hij sinds the break up met die michelle depressief was... Dus misschien toch geen ongelukje? 28 is iig veel te jong, en hij kon nog zoveel laten zien. Erg sneu. Vooral voor dat dochtertje. |
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Baaah, wat een slecht nieuws! Hij was zo talentvol. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O dit is naar.
Ik schrok echt toen ik het hoorde op het nieuws. Hij was zo'n goede acteur (en lekker :o ) 28 jaar oud, zo jong nog.... |
overdosis of zelfmoord is niet bekend, maar hij was sowieso wel aan de drugs. dit interview was een paar weken voor zn dood gemaakt, hij is echt duidelijk onder de invloed...
http://www.youtube.com/watch?v=uKa-a...on.com/page/2/ |
Hij slikte voorgeschreven pillen.
|
Citaat:
Ik vind het altijd zo kansloos dat mensen nadat een bekend persoon is overleden al gelijk zo overtuigd zijn van zelfmoord of een overdosis, zonder dat het onderzoek naar de dood is afgerond. Nogal respectloos, imho. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mensen onder invloed van drugs meegemaakt van dichtbij en mensen die leden onder slapeloosheid meegemaakt van dichtbij en hoe hij daar doet lijkt veel meer op het laastste. Het vele bewegen en snel afgeleid raken, om jezelf en je aandacht erbij te houden. En ik moet zeggen dat die interviewer nu ook niet echt heel duidelijk is met zijn vragen? Ik vind dat filmpje echt helemaal niets zeggen. Verder kan iemand die lijdt aan slapeloosheid, als dat echt zo was, ook in een psychose en dergelijke raken en wie weet heeft hij daardoor wel iets gedaan wat fataal was uiteindelijk, zonder zich hier bewust van te zijn geweest. Ik heb echt iemand helemaal gek zien worden door slaapgebrek, dat kan echt heel eng zijn! Maar het is allemaal speculatie... het onderzoek zal het deels uitwijzen. Deels, want je weet nooit wat er in iemands hoofd omging, wat de precieze situatie eromheen was en kent die persoon niet persoonlijk. Oordelen is makkelijk, maar zo onnodig vind ik :) |
zijn vrienden hebben schijnbaar ook nog eens tegen de pers gezegd dat het hen niet verbaasd dat hij overleden is omdat hij een substance abuse problem heeft.... maar ja het zal idd pas over een maand ofzo bekend zijn wat het dan echt was.,
|
Citaat:
Zo zie je maar weer hoe betrouwbaar de media is. |
Pff, ik was ook geschrokken, ookal is dat idioot omdat je iemand niet echt kent. Hij was wel een van mijn favoriete acteurs, idd ook een beetje mee opgegroeid. Echt zonde.
|
Ik werk in een videotheek en ik draai al de hele dag Heath Ledger films. Ter nagedachtenis :)
En ik had het al gepost, maar ik vind het nog steeds heel erg. Hij was zo jong nog. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |