Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Seks enzo (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1664817)

Iza 24-01-2008 21:03

Seks enzo

Hey allemaal ik vraag mij weer eens iets af.:D
Voor de mensen met een vaste relatie, ik las in het topic over hoe vaak seks per week dat jullie toch wel gemiddeld allemaal een stuk of 4 keer seks per week hebben met jullie partner. Nou vroeg ik mij af de meeste meiden scheren toch niet elke dag daar beneden lijkt mij, aangezien het best irritant is om te onderhouden en snel gaat irriteren. Ik denk dat dit voor jongens ook geldt. Maar zit jij er dan mee als je partner een keertje niet geschoren heeft en dus stoppels heeft? Of zelfs al kleine haartjes? Of wil je dat het echt elke keer geschoren is?

Bartezz 24-01-2008 21:04

liefde maakt blind

Iza 24-01-2008 21:06

Maar na een aantal jaar lijkt het mij dat het verliefd zijn toch over gaat naar houden van en je wat meer ook de negatieve kanten van je partner gaat zien. Maakt liefde dan nog steeds blind ? Of accepteer je het dan gewoon?

tuttebel 24-01-2008 21:11

als ik weet dat ik hem die dag ga zien, scheer ik t even onder de douche. maar ik heb geen last van irritaties, ik hou het meestal toch om de dag bij ofzo.
en we hebben elkaar op lowlands ontmoet..dus hij weet hoe ik er na 4 dagen zonder slaap, douchen, en stoppelig eruit zie..
ik gok dat hij die paar stoppeltjes niet zo erg vindt dan.:D

Reverend 24-01-2008 21:12

Na een aantal jaar moet ze toch echt haarloos zijn inderdaad. Dat de liefde overgaat ok maar dan moet ze niet opeens haar kut verwaarlozen.

Poggy 24-01-2008 21:12

Ik doe dat wel elke dag dat ik bij hem ben eigenlijk.

Iza 24-01-2008 21:13

Nee dat snap ik maar voor veel meiden is het best lastig om het elke dag te scheren, als ik het heb geschoren en de dag erna weer begin ziet het er niet uit en krijg ik zeker wel irritaties. Of ligt dit nou echt aan mij dan ?

Fayette 24-01-2008 21:18

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 26898249)
Na een aantal jaar moet ze toch echt haarloos zijn inderdaad. Dat de liefde overgaat ok maar dan moet ze niet opeens haar kut verwaarlozen.

:D(y)

loeserr 24-01-2008 21:18

um nouja meestal scheer ik het ook wel als ik weet dat ik hem ga zien, maar hij vind me echt niet minder aantrekkelijk als ik stoppeltjes heb ofzo

verzorgen doe je toch ook voor jezelf en niet alleen voor je vriendje

en met de irritaties valt het ook wel mee, als je vaker scheert wordt dat steeds minder, tenminste in mijn geval

Iza 24-01-2008 21:29

Is dat zo ? Ik scheer nu ongeveer sinds misschien een half jaar maar tot voor kort was dit echt om de 2 weken ofzo dat ik dacht van ach laat ik het weer eens scheren haha. Ik had toen ook geen vriend. Nu heb ik sinds 3 weken ofzo een vriend en ben ik het vaker gaan scheren maar ik merk dat ik al heel gauw last krijg van irritaties, maar naarmate ik het vaker scheer gaat dit dus over?

Poggy 24-01-2008 21:32

Weet je wat jij zou moeten doen, je niet zo druk maken over scheren en stoppeltjes en wat je vriend daar wel niet van zou kunnen denken. :)

Iza 24-01-2008 21:39

Ja je hebt echt helemaal gelijk. Ik kan er zelf ook niet tegen maar ik ben veel te onzeker wat dat betreft gelukkig ben ik me er wel van bewust maar je hebt idd echt helemaal gelijk:p Ik zal het proberen:)

Qimm 25-01-2008 00:16

Lekker BOEIEND

Nou en dan zit er haar als hij mij daarom niet meer wil neuken dan hoeft het van mij ook niet.

Gelukkig boeit het hem ook niet echt, als het maar geen ondoordringbaar oerwoud is.

Eendje 25-01-2008 00:36

gewoon een tondeuze als vibo gebruiken. trilt, vult EN scheert. alles in 1. (y)

Nona 25-01-2008 00:48

Haha. Nou, die was goed hoor.

Nee, daar moet je je echt niet druk om maken. Hij zal er toch wel achter komen dat er ook haar groeit onder je armen en iets verder in de richting van je bikinilijn dan hij te zien krijgt als je net geschoren hebt. Ja, netjes geschoren is mooier. Maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo moet.

Muchacha 25-01-2008 09:31

Ik heb precies alleen maar last van stoppeltjes en die dingen als ik geen seks heb :D Tegenwoordig laat ik het waxen en houd ik het zelf bij met een pincetje. Nadeel is dat je het terug lang moet laten groeien als je het terug wilt waxen en dan is het echt geen zicht. Dus geen idee hoe dat gaat lopen als ik terug een vast vriendje heb, maar ik ga niet elke dag aan haartjes liggen pulken...

Francesco 25-01-2008 12:02

Ik zit er niet echt mee als mijn partner een keertje niet scheert, zolang het geen oerwoud wordt. Daar is met neuken nog wel over heen te komen maar met beffen is het niet zo heen fijn als je door een haarboel moet woelen.

angel90 26-01-2008 10:09

Gewoon scheren en niet zeuren (of je vriend moet van oerwouden houden).
Wie mooi wilt zijn ....

Qimm 26-01-2008 10:38

Citaat:

angel90 schreef: (Bericht 26906501)
Gewoon scheren en niet zeuren (of je vriend moet van oerwouden houden).
Wie mooi wilt zijn ....

En als je scheren nou heel lelijk vindt?

Waarom is het of scheren of een oerwoud hebben? Als ik een jaar niet scheer is het nog steeds geen oerwoud hoor :confused: Niet iedereen is even behaard.

Freyja 26-01-2008 11:39

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 26906573)
En als je scheren nou heel lelijk vindt?

Waarom is het of scheren of een oerwoud hebben? Als ik een jaar niet scheer is het nog steeds geen oerwoud hoor :confused: Niet iedereen is even behaard.

Ja ik vroeg me altijd af wat ze daar in godsnaam mee bedoelden, 'oerwoud wtf je ziet nauwelijks verschil als je het wel bijwerkt', tot ik een vriendin zag die dat wel had als ze niet scheerde :D

remy476 26-01-2008 18:20

Citaat:

Ik zit er niet echt mee als mijn partner een keertje niet scheert, zolang het geen oerwoud wordt.

Natalie_Dolphin 27-01-2008 15:49

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 26899540)
Lekker BOEIEND

Nou en dan zit er haar als hij mij daarom niet meer wil neuken dan hoeft het van mij ook niet.

Gelukkig boeit het hem ook niet echt, als het maar geen ondoordringbaar oerwoud is.

+1

yuck fou 28-01-2008 17:19

Het staat ook hygienischer als je ziet dat het bijgewerkt is. Verder vind ik niet dat je iedere dag wanhopig moet gaan scheren als je een stukje haar ziet, dan groeit het ook sneller in lijkt me. Ik probeer het wel weg te halen voor ik hem ga zien. Maar echt niet vaker als een keer of 2 per week.

Freyja 30-01-2008 08:37

Citaat:

yuck fou schreef: (Bericht 26922048)
Het staat ook hygienischer als je ziet dat het bijgewerkt is. Verder vind ik niet dat je iedere dag wanhopig moet gaan scheren als je een stukje haar ziet, dan groeit het ook sneller in lijkt me. Ik probeer het wel weg te halen voor ik hem ga zien. Maar echt niet vaker als een keer of 2 per week.

Je hoofd staat ook hygiënischer als het kaal is.

Miek 30-01-2008 08:41

Meestal scheer ik het wel maar als ik samen met hem douche ofzo dan ga ik niet uitgebreid me zitten te scheren

vosje16 01-02-2008 13:13

Mijn vriend vindt het mooier wanneer alles weg is, maar dat doe ik niet vaak. Ik scheer het 1 keer per maand ongeveer helemaal weg en daarna hou ik het gewoon bij.

fizzle-fluffy 01-02-2008 17:36

har, ik mag niet meer scheren tot mijn zestiende verjaardag XD

Nona 02-02-2008 10:53

Van wie?

fizzle-fluffy 02-02-2008 19:49

soort weddenschap met mijn vriendje. Anders moet ik hem mee uit lunchen nemen :p omdat het zo'n gewoonte is en hij denkt dat ik het toch vergeet. Ik heb hem al twee keer moeten trakteren sinds kerst :bloos:

Starsailorr 02-02-2008 20:37

Dus je vriend houdt van een oerwoud of je bent gewoon snel jarig? :|:confused:

Evilblue 02-02-2008 22:01

Ik en mijn partner scheren niet. We ontharen soms, zij scheert soms, maar het maakt voor mij niet veel uit. Een beetje haar staat lekkere sex niet in de weg.

Changshan 02-02-2008 22:48

Dat ze zich af en toe niet scheert, maakt haar een mens, en ik wil op zich wel het liefst van een mens houden... daarbij hecht ik heel erg aan dingen die mensen van elkaar onderscheiden, dus die mijn lief ook doen opvallen voor mij. Een oververzorgde kut staat standaard twee internetklikken bij me vandaan, niet erg exclusief...

Kingofthemall 04-02-2008 19:01

Ik vind t wel apart, maar echt niet storend ofzo. Soms plaag ik mn vriendin er ook wel mee, zovan: "was t weer teveel moeite?" :P

gurl19 04-02-2008 19:16

Wat zijn mensen da fanatiek mee. Ik scheer me een keer in de week. In de zomer wel vaker. Ik scheer een keer in de week alles weg. Ik ga dat niet vaker doen vanwege irritaties, maar ook omdat zulke ministoppels niet fijn weg te scheren zijn.
Maar aangezien ik meestal alleen maar seks heb in het weekend, en me dan ook scheer heeft mijn vriend mazzel, maar anders hoor ik hem ook nooit klagen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.