![]() |
[Word XP] Rare icoontjes
Alweer bijna een jaar geleden dat ik hier ben ingelogd, maar vroeg of laat komen ze altijd terug :cool:
Ik heb in mijn Word XP twee rare strepen als het ware, ik weet wel dat ze door de aangegeven icoontjes veroorzaakt worden, maar ik zou niet weten hoe ik ze weg moet halen http://img125.imageshack.us/img125/9628/wordpa7.jpg Het wordt dus veroorzaakt door die ¶ icons Maar als ik er weer op klik, gebeurt er niks, die strepen links en rechts blijven -EDIT- De oplossing: Simpelweg de Arabische talen enzo verwijderen, dan ben je die icoontjes ook kwijt |
Dit heeft niets met Arabische schrift en dergelijke te maken, normaal (enkel die EOP-tekens (end of paragraph), volgens mij staan die voor de tekstrichting.
De twee ankertjes zijn 'trim/crop marks', die hebben niet echt iets te zien met Arabische taal, normaal kan je die ergens bij Tools > Options > View uitzetten. Ze geven eigenlijk aan tot hoe ver je je pagina mag benutten. |
Nee, die tekens geven aan of je vanaf links of vanaf rechts wil lezen (wat dus ook in die Arabische landen gebeurd)
Vandaar verwijderen van Arabische talen :D |
Citaat:
Die taalondersteuning is een non-oplossing; want ik denk er nu ook weer aan hoe je ze wegkrijgt: daar helemaal rechts op dat pijltje klikken en dan kan je ze afvinken. Natuurlijk hangt het er ook maar van af of je die ondersteuning nodig hebt; al stel ik me dan de vraag waarom je het in de eerste plaats geïnstalleerd zou hebben. |
TLDNR, hoofdzaak: het is opgelost
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |