![]() |
Melkwitte huid
Een schaars gekleedde dame
Ronde vormen, melkwitte huid Zat badend aan de oeverkant Zij was daar heel stil aangeland Zonder slechts een loom geluid Haar grote ogen gesloten met wimpers centimeters lang Haar haren donkerrood streelden de zilte wind en speelden in een zoetgeweven zang Vol kleur schoten lelie bloemen uit en kusten haar gelaat En daar waar de tepel in licht glooien overgaat Streelde zacht een grasspriet kietelde met genot Zij liet haar ogen dwalen Verrustend in het mos en verankerde haar verhalen |
Doet me denken aan Black no. 1 maar dat is slechts de titel en eerste strofe.
Jammer dat je een van de strofen een uitzondering laat zijn door slechts vier zinnen, geeft een onsamenhangend gevoel. Verder steekt het goed in elkaar en motiveert tot verder lezen (Y) |
Ik vind het een erg mooi gedicht, magisch verwoord, heel mooi beeldend, de 4-regel strofe stoort me niet, mooi mooi mooi:)
Liefsxx mariamne |
Mwah... vind hem niet zo... sorry. Ik heb betere van je gelezen! :) Deze is niet slecht ofzo, maar ik vind hem gewoon niet zo mooi.
xxx |
idd je ka beter maar je geeft wel een goed duidelijk beeld neer...
|
'aangeland'?
|
Ik vind hem dus echt iets heel speciaals hebben!
juist heel erg mooi, maja ik begrijp kritiek hier wel vaker niet... :S zo beeldend, ik moest er even inkomen maar dan had ik echt een prachtig en ook wel een verdrietig beeld bij je woorden. Mooie woordkeus en prachtig plaatje geschetst, nee meer geverfd... een soort Monet had ik voor me maar dan minder vaag haha ik lag soms om mezelf anywayz... Mooi! Hannah |
tjah...apart.. niet echt mooi, ik hou er niet zo van.. wel onwijs apart..
|
ik houd hier wel van, dit is zoals ik ze wel lezen wil hoor,
drie hoeratjes voor snow white, heel mooi verzonnen, zo nog mooier geplaatst. kussssSSSs |
Ik ben verliefd. ;)
|
stilte....
komt angstvallig dichtbij mooi maai, meer kan ik niet zeggen :) kus, hoop snel weer wat van je te lezen witlof foogy |
Citaat:
Voor de rest vind ik hem erg mooi, heel liefdevol :) |
Dank jullie wel allemaal!
(was ff een paar daagjes uit logeren) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |