![]() |
Wat drinken we met uitgaan?
Laat hier weten wat je het liefst drinkt als je in een discotheek of een kroeg staat.
|
spa blauw, want de rest lust ik niet :p
|
Rode port, rode wijn, in de zomer soms rosé en een heel enkele keer (wit)bier. Of spa blauw, sinaasappelsap.
|
Bier,
Rode wodka redbull, Apfelkorn bessen, Amaretto cassis en soms sambuca. |
Als ik uit ga drink ik meestal witte wijn, rose, martini cola of bacardi cola :o.
|
Appelsap, koffie, sinaasappelsap, sprite.
|
Bier.
|
Citaat:
|
Vooral cola light maar soms ook een witte wijn of rose.
|
Meestal drank, veel door elkaar. :P
Altijd eerst flugel (traditie bij ons ofzo) en daarna meestal coebergh, bier, Amaretto, Malibu en dan nog een Coebergh. En dan heb je een leuke avond. :P Nu meestal cola of sinas, omdat ik niet drink vanwege roaccutane. |
Pff, wat een stelletje wijven hier allemaal. :p
Van die zoete meuk word je toch harstikke misselijk? |
Voornamelijk dingen zoals 7up,cola,appelsap of fristi
en heel soms: rose bier, smirnoff of een mixdrankje |
bier, of rode wijn afgewisseld met water als het bier vies is
|
Bier, champagne, sinaasappelsap en water (maar van de kraan, ik ga niet betalen voor water).
|
Baileys en soms droge witte wijn.
|
Bier. Soms whiskey of wodka. Energiedrank. En als ik teveel geld heb een Irish coffee, maar ik heb nooit teveel geld want zodra ik het heb koop ik DVD's. :(
|
Non-alcoholische dingen als water of cola afgewisseld met wijn, cider of cocktails (maar cocktails eigenlijk alleen als ze betaalbaar zijn door 2-voor-1 achtige acties).
|
Bier.
Whiskey cola Wodka cassis Rum Bitter lemon :) |
Hangt af van de gelegenheid en de hoeveelheid geld, maar meestal komt het neer op Spa Rood of Cassis, afgewisseld met bier, wijn, whiskey en martini.
|
cola light
|
Meestal fris maar soms een biertje of whiskey.
|
Bier, witte of rode wijn en soms rode port. Van zoet spul houd ik niet. En als je er teveel van drinkt word je misselijk. :(
|
1. Rode wijn
2. Andere wijn 3. Sinaasappelsap En soms ook wel cola (als ik wakker en nuchter wil blijven) of Amaretto (als een ander betaalt :P) |
bier, wijn en/of cola
|
Discotheek: bier, wodka, cola, wodka-cola, appelsap.
Cafe: wijn, bier, whiskey. |
frisdrank.
Ik krijg pijn in mijn buik van alcohol :( |
Wijn (rosé, wit of rood. Meestal rose)
Straaljager (bitter lemon met jenever) Hertog Jan Baco (Bacardi cola) Whisky Zeer zelden mierzoete drankjes als blackfly |
Pils of speciaal bier als je ergens kunt zitten en er rustig van kunt genieten :)
Als ik geld heb, wil ik met wat vriendinnen ook wel eens een Irish Coffee nemen... |
cola light
baileys witte droge wijn |
- speciaal bier
- Iers bier - gewoon bier - baileys - blue curacao - 7up (maar dat is veel te duur) - rose (alleen op terrasje oid) |
cola of sinas
|
Hihi ik ben wel heel orgineel met mn rode port lijkt het.
|
Bier, liefste Grolsch of HJ. En vodka, whiskey, tequila. Zolang het maar geen zoete meuk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cola.
|
Citaat:
|
Het liefst passoa of coebergh met ijs.
En als ik goedkoper wil drinken: witte wijn. |
Citaat:
|
Blackfly of wodka-jus.
|
Citaat:
|
tequila silver is smerig, neem dan de gold met sinaasappel en euh of het was kaneel of koffie... dat smaakt minder goor ;)
maar meestal is het sap, anders baileys en chocomel of gewoon bier of vodka red bull/ vodka lime, hangt er een beetje vanaf... |
Verboden Vrucht
Żubrówka |
Meestal bier, soms witte wijn of wodka mits dat normaal geprijst is. Als je zelf dingen mee kan/moet nemen hangt het er net vanaf wat ik nog in de kast heb staan.
|
geprijsd
|
wodka, droge witte wijn of andere wijn, soms bier of rare vruchtensapjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zou inderdaad maar idioot zijn. Publieke steniging is meer dan gepast.
|
Bier
Cola Bacardi Razz-Ginger Ale Bacardi-Cola Malibu-Cola soms Als ze niet van die plastic bekertjes hebben ook wel eens witte wijn ofzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |