![]() |
CD's te koop
Die nieuwe van Slipknot en die nieuwe van System of a Down (lim. edition met cd-rom)
Allebei 1 keer gedraaid. Allebei kut platen. Verder Load en Reload van Metallica. En Everything, Everything (live) van Underworld (waarom ik die heb, geen idee) Tiamat - Skeleton, Skeletron (digipack) Cradle of Filth - Midian en Cruelty and the beast prijs onderhandelbaar alles in zeer goede staat Intresse? = mailen: ragegener8or@weedmail.com [Dit bericht is aangepast door StumpeR 666 (28-02-2002).] |
wat vraag je voor die cradle of filth... cruelty and the beast?
|
Wat dacht je van 7 euro (15 piek) + verzendkosten (2.75, dan doe ik hem netjes in een beschermende envelop met van van die luchtbelletjes).
Als het je wat lijkt dan moet je maar even mailen. |
Wat vraag je voor Tiamat?
|
en hoeveel voor die van SOAD?
|
ikke wil die SoaD oowk wel overkopen! wat moet ie kosten?
|
Gheheh, ik was voor die van System of a Down al benadert door iemand.
Hoor ik hopelijk spoedig van of hij hem daadwerkelijk wil hebben, anders laat ik het wel effe weten. Die doe ik voor 10 euro van de hand. Wat die's slechts een keer uit z'n doosje geweest. Tiamat mag je voor 7 euro (15 piek) + verzendkosten hebben. |
Citaat:
Hij is weer beschikbaar. Degene die hem in de eerste instantie wilde hebben heeft er toch vanaf gezien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(system of a) DOWNload em gewoon! doe nie zo moeilijk zeg sjeezzzz... ja of je bent plastic papierhoesboekjes freak..
mp3 delivery heb em en nog wel 20 andere paginas zo ff.. maargoed. ik vinnut wel een bruut album. En nee ik download nooit illegale zooi. |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door System of a Deftone (03-03-2002).] |
Citaat:
|
Daar doe ik het voor.
[edit] mail dan even vanavond of zo, dan spreken we even de details af: ragegener8or@weedmail.com [/edit] [Dit bericht is aangepast door StumpeR 666 (03-03-2002).] |
Citaat:
|
Hahaha, mooi hoor die vrije markt http://forum.scholieren.com/wink.gif
Dus mail me effe, ik heb nog andere gegadigden... |
Zijn ze legaal???
|
Citaat:
??? Tuurlijk zijn ze legaal, wa's dat nou weer voor vraag. Het zijn gewoon cd's die ik ooit eens gehad/gekocht heb en die ik zat ben en daraom wil ik ze kwijt. |
hoeveel vraag je voor Metallica???
|
12 euro voor allebei (samen) excl verzendkosten.
Of 7 euro per stuk [Dit bericht is aangepast door StumpeR 666 (05-03-2002).] |
hoeveel voor slipknot???
|
hoe is het nu afgelopen met die system of a down CD? heb ik da nu alleen gemist? anders wil ik hemmisschien wel, mail dan maar ofzo (reply kan ook gewoon)
Groetjes Marijke Beekmans (mbgemert@vizzavi.nl) |
lama weet het al beetje blind
|
hoeveel voor die underworld cd?
k bied eeh 5 euro voor die cd? wil wel eens weten wat dat precies is lijkt me wel geinig |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |