![]() |
I tube, you tube, we all tube![filmpjestopic]
|
:cool: |
Spoiler
|
chaaaarrlliiieeeee!!!
|
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
how I love Eurovision |
Citaat:
|
"It's just over this bridge, Charlieeeee!"
"This magical briiiiidge!" "Seriously guys, we should be off this thing." - "Chaaaaaarlieeee, Chaaaarlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......" I'M RIGHT HERE, WHAT DO YOU WANT?!! Oh, geweldig:D |
Dit maakt het topic echt gigántisch traag. Daarbij, er is toch al een luistertopic? :o
|
het luister topic is dicht.
|
Was de link naar het Charlie filmpje al gepost, nee toch?
Shun the non-believer! Shunnnnnnneh! EDIT: Ik had net een link gepost maar hij stond al ergens in een spoiler. :o |
<333 |
Citaat:
Ik snap niet dat CS dit goedkeurt. Maar goed. |
Citaat:
Er zijn al eerder topics met filmpjes geweest en die zijn ook niet gesloten. wat is er dan zo erg aan volgens jou? |
Omdat, DP, filmpjes plaatsen wat anders is dan zeggen wat je aan het luisteren bent.
Zo kun je bijvoorbeeld met filmpjes op een knop drukken en meegenieten, als het muziek is. Het zouden ook stukjes cabaret kunnen zijn ofzo, of scènes uit een film. Zoiets! :) |
whaha die charlie :D
|
Dit probeerde je te posten:
Spoiler
|
Citaat:
Het is de bedoeling dat je in de URL alles NA de = laat staan, en de rest verwijdert. Dan krijg je dus in plaats van [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=4QAlt4Sfl7Q[ /YOUTUBE] Dit: [YOUTUBE]4QAlt4Sfl7Q[ /YOUTUBE] Maar dan natuurlijk zonder spaties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou niet van dit soort topics ivm laadtijd van de filmpjes. Ik ben weg, aju!
|
Check dit, minstens 40.000 mensen bouncen tegelijk en dan is het ook nog eens een ongelofelijk goed nummer. |
Citaat:
Citaat:
Enniewee, wat Josimar zegt, aju! |
Citaat:
Verzin anders zelf wat unieks. |
Ik heb uitgelegd waarom ik het toesta, verdere discussie is niet nodig! Ontopic!
|
Ok :)
Hilariteit :D : |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
Filmpjestopic is al heel lang niet geweest. maar je kan natuurlijk ook gewoon vragen of men de filmpjes in spoilers wil zetten. Citaat:
gelukkig heeft deze jongen een onderkin:
Spoiler
|
rembo&rembo : oplichter in de duinen (kapper)
Spoiler
:D (y) |
rembo&rembo : timmerman
Spoiler
|
:D:D
Spoiler
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
mooie stemmen, maar wat heeft hij een grafkop zeg :| |
|
tha boyz from tha hood. bij 1.03 min. in mijn straatje hihi.
|
Citaat:
|
ja whatever, ik ken ze ook niet persoonlijk ofzo. Ik had gehoord dat ze hier aan het filmen waren, that's all.
ont : jaaaa ice cream man :cool: |
Edward Norton :) |
|
:cool:(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |