![]() |
Welke vakanties staan bij jou in de planning DEEL II
|
Festivals even meegeteld (ik vind dat wel een beetje vakantie) :P heb ik best wel wat in de planning staan :D
Pinkpop Weekendje weg met klasgenootjes Maand interrailen richting scandinavie Lowlands |
22 feb - 2 maart: Zwedeeeeen. Ik kan echt niet wachten. :|
|
8 - 23 september; Kreta, Koutouloufari
en voor die tijd (als er niemand dood gaat); weekendje / midweek naar het huisje van mn ouders. Stond vorig jaar al gepland, maar toen overleed mn oma |
Weekend Praag met mn moeder in april
Begin mei weekend Londen met een vriendin Eind maart weekend Kopenhagen met een vriend In de zomervkantie een maand interrailen door heel europa En lowlands. |
Half mei: 3 weken Polen (studiereis)
Zomervakantie: zit nog te dubben om weer in Ierland te gaan werken, of om te gaan interrailen. Of om met een georganiseerde groepsreis een kanotocht te maken. Aug-Dec: Stage, waarschijnlijk Londen. |
Zomervakantie: Frankrijk. Warmte <3 (hopelijk!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
23 februari - 2 maart: Wintersport in Oostenrijk met m'n schoonfamilie
eind juli - half augustus: Oostenrijk, Kroatie en Italie met mijn vriend en vijf van zijn vrienden :) |
nou op het moment staat er niets 'echt' in de planning :s
we willen nog naar Praag :D en in de zomer willen we ook nog weg. maar alles is DUUR. en we kunnen ook met de auto ergens door Europa crossen ofzo, maar dan moet ik eerst mijn vriendje veranvontuurlijken (als dat woord niet bestaat, is het nu een woord). Dus. en met mijn vriendinnetjes willen we ook weg voor een weekje ofzo. Maar het blijft een beetje bij 'ja, we moeten echt met zn alle weg'. En dit keer ga ik het niet weer bedenken enzo ;) |
Citaat:
|
Over 2 weken naar Rome *O*
En misschien in de zomer nog een stedenreis of interrailen ofzo. |
in april 1 week engeland
in juni 1 week Los Angeles in Oktober 1 week Dresden thats it voor dit jaar |
Ik weet het nog niet... Beetje aan het zoeken, wil eigenlijk met me motor op vakantie:P
|
Pinkpop
Paar dagen naar Parijs Misschien naar Newcastle, maar dat is nog niet zeker Lowlands |
Ik ga in maart naar Zweden, naar m'n vriend toe.
In september gaan we twee weken naar Griekenland. En hopelijk volgend jaar in de zomer naar Australie.. maar dat hangt nog een beetje van het geld af =) Verder geen vakanties in de planning. Ik zal nog wel een paar keer naar Zweden gaan aangezien m'n vriend daar woont maar ik weet nog niet precies wanneer. |
Eind maart vertrek ik naar Istanbul en reis dan verder naar Syrië, Jordanië, Israël en Egypte.
Tijdens de zomer wil ik graag India en Pakistan combineren, of India en Bangladesh, weet nog niet zo goed of er tijd/bling voor zal zijn. Kan ook zijn dat ik een weekje of 2 ga chillen in Goa of Cochin. :--) |
Over een maand ongeveer een paar dagen naar Berlijn.
In juni voor ruim 2 maanden naar Australië, om te werken. Misschien als ik daar ben dat ik ook nog een weekje naar Nieuw-Zeeland ga. |
Turkiye (h)
|
les deux alpes, over 2,5 week *O*
italie, gardameer weekendje weg met vriendinnen pinkpop lowlands |
Per 1 mei ga ik 2 maanden backpacken met mijn beste vriend. We beginnen in Rome, en dan via Griekenland naar de Balkan, en we zien wel waar we uitkomen :D
Verder natuurlijk Lowlands! |
Citaat:
|
A.s woensdag 5 dagen naar Praag met vriendinnetjes *O*
|
Maandag naar Barcelona :)
En eind juli richting Hongkong enzo |
6 - 12 juli vrijwilligerswerk doen in de alpen, bij tirol.
12 - 19 juli huttentoch in de alpen, in het raticongebergte. |
Begin april: Parijs
Augustus: Riga (Letland), Tallinn (Estland) + Helsinki (Finland) Oktober: New York |
Citaat:
|
Kosteloos extraatje!
|
Hierrr http://zoek.vakantie.nl/?Vakantie/Be...FDVFlQRV9BVVRP
Ben ik 16 jaar lang met mijn ouders geweest. Nu met vrienden heen roadtrippe :D |
Morgen Vlaanderen (Y) Fietsen over de heuveltjes
dan in de zomer Lloret met vrienden, examentripje :P |
10 dagen naar Zweden eind april :)
|
Vier dagen naar Londen half maart <3
Voor de zomer weet ik het nog niet! |
2 weken Frankrijk
2 weken zeeland 2 weken Marmaris Eerste 2 met ouders mee trouwens om het betaalbaar te houden :) |
Meer vakanties!
Blijkbaar heb ik over 2 weken een weekje "werkvakantie" op Schier, en ik ga eind april een midweek naar Parijs. Ziet er alweer goed uit, alles bij elkaar. |
Niet zozeer vakanties, maar vertrek volgende week voor een 3-weken durend studieprogramma naar Shanghai (en daarna op eigen houtje een paar dagen naar Beijing) en in september een jaar naar Seattle om daar te studeren :cool:.
|
Maandag richting VS/Canada voor 3 weken.
Vorige week een enkeltje geboekt naar Boekarest, dan interrailen we vanaf daar naar huis. :) |
Zomervakantie: twee weekjes Denemarken en Finland.
|
voor zover ik weet ergens eind dit jaar of begin volgend jaar Peru.
En ik hoop van de zomervakantie even van een mooie oude stad in Europa te genieten. Althans dat wil ik. Even kijken wie ik mee krijg. |
Pinkpop!!!
|
niet zoveel momenteel ;)
maar in de zomervakantie 11 dagen Rhodos (bij rhodos stad) mss. nog Praag. Maar mn ouders kwamen er gister mee aan dat ze volgend jaar naar Praag willen met zn 9en omdat zij dan 25 jaar getrouwd zijn en vrienden van hun 30 jaar getrouwd zijn en dan mogen we dus al mee :d dus miss. wordt het nog wel Barcelona ipv Praag dit jaar. |
31-5 Amerika*O*
|
Ik wil van de zomer (of later, afhankelijk van de operatie) de Trans Mongolië Expres gaan doen, en verder nog weer een week zweefvliegen in Frankrijk :).
|
IJsland
|
September 1 week ibiza
En nog een weekje Usa in de zomer, met de lage dollar erg aantrekkelijk :) |
8 dagen Griekenland in Juni, en 10 dagen Oostenrijk in Juli..
|
Ik ga in de zomervakantie 2 weken naar Casablanca en 1 week naar Lloret de Mar.. Heb er nu al zin in :)
|
Vorige week 2 weken Syrië/Jordanië geboekt, Dit jaar wil ik ook al voor Las Vegas juli 2009 boeken. Heb er echt superveel zin in :D.
(uitkomst van lange waarmoetenweopvakantienouheen crisis) |
Ben net terug van skivakantie uit Lermoos (Oostenrijk) en ga 4juli met 2 vriendinnen op vakantie naar de Albufeira (Portugal) voor een weekie... Superveel zin in! Ik hou van de zomer!
|
Er is nog niks officieel maar vriend en ik zijn van plan om in november te gaan backpacken in Argentinie voor 3 weken (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |