Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   na het vrijen... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=166528)

Shawna 23-07-2002 19:21

na het vrijen...

heb ik een paar dagen een soort van opgezwollen buik hebben er meer last van????

AngelLena 23-07-2002 19:23

Eeeuh......nee? Ik iig niet. Heb wel eens wat last van een schurend gevoel daaronder. Maar alleen als het nogal wild is gegaan ;).

ZHAzha 23-07-2002 19:49

Citaat:

AngelLena schreef:
Eeeuh......nee? Ik iig niet. Heb wel eens wat last van een schurend gevoel daaronder. Maar alleen als het nogal wild is gegaan ;).
hebik ook.. tis daar schraal en voelt geirriteerd aan.. maar ook alleen als ik het een paar x acher elkaar heb gedaan en wild :)

youriw 23-07-2002 20:09

Citaat:

ZHAzha schreef:

hebik ook.. tis daar schraal en voelt geirriteerd aan.. maar ook alleen als ik het een paar x acher elkaar heb gedaan en wild :)

dat klinkt gewoon als overmatig gebruik ... ;)

AngelLena 23-07-2002 20:13

Citaat:

youriw schreef:
Nou, dat valt wel mee hoor... Tenzij je zo'n 2x per dag veel vindt.

Lindansje 23-07-2002 20:18

Citaat:

AngelLena schreef:

hangt er vanaf...

als jij gedurende een maand of meer twee keer per dag seks hebt, kan ik me zo voorstellen dat dat onder overmatig gebruik valt

AngelLena 23-07-2002 20:24

Citaat:

Lindansje schreef:

hangt er vanaf...

als jij gedurende een maand of meer twee keer per dag seks hebt, kan ik me zo voorstellen dat dat onder overmatig gebruik valt

Niet elke dag want we zien elkaar niet elke dag, maar reken toch zeker 5x per week. Vin ik nog wel meevallen hoor. Was met ex erger, but he was obsessed

mantsje int kwa 23-07-2002 20:26

hee waar zijn mijn posts????? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

jnieuwelaar 23-07-2002 20:49

Citaat:

mantsje int kwa schreef:
hee waar zijn mijn posts????? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Volgens mij wordt jij als irritant bestempeld. Misschien klinkt dit raar voor je, maar mij niet.

Spyker 23-07-2002 21:37

Citaat:

AngelLena schreef:

als je dat zeven dagen per week doet dan is dat best veel.... ;)

de goeie fee 24-07-2002 09:30

en soms ook wel eens een overdreven heet, schurig gevoel, alsof ie in brand staat ofzo ( :confused: )
Maar een dikke buik? nee hoor.
Ben je zeker dat het niet van iets anders komt?

'I'he Prophet 24-07-2002 09:43

Citaat:

Spyker schreef:

als je dat zeven dagen per week doet dan is dat best veel.... ;)

Neuh, dat valt onder "redelijk".

Koen 24-07-2002 09:57

Citaat:

mantsje int kwa schreef:
hee waar zijn mijn posts?????
Terecht door mij verwijderd. Nog een paar van die posts en het blijft niet bij posts verwijderen, want je bent écht irritant.

ZHAzha 24-07-2002 10:28

Citaat:

youriw schreef:
:p

verbal-violence 25-07-2002 11:15

Citaat:

Lindansje schreef:

hangt er vanaf...

kan me eiglijk enit voorstellen dat er meiden zijn die zo lang zo vaak seks willen. Dat jongens dat willen oke, wij zijn gewoon sletten eiglijk : :rolleyes:

Keb nog nooit me vriendin horen klagen over zoiets eiglijk, wel dat het daar beneden beetje lam was. Tja te hard en te fanatiek en veels te lang :| Maar zij is neit de enige die ergens last van had , ik kan meestal ook nie meer lopen en ik denk neit dat de buren konden slapen :D

Maarja dat heb je na 4 uur sessies :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27.