![]() |
na het vrijen...
heb ik een paar dagen een soort van opgezwollen buik hebben er meer last van????
|
Eeeuh......nee? Ik iig niet. Heb wel eens wat last van een schurend gevoel daaronder. Maar alleen als het nogal wild is gegaan ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als jij gedurende een maand of meer twee keer per dag seks hebt, kan ik me zo voorstellen dat dat onder overmatig gebruik valt |
Citaat:
|
hee waar zijn mijn posts????? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en soms ook wel eens een overdreven heet, schurig gevoel, alsof ie in brand staat ofzo ( :confused: )
Maar een dikke buik? nee hoor. Ben je zeker dat het niet van iets anders komt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Keb nog nooit me vriendin horen klagen over zoiets eiglijk, wel dat het daar beneden beetje lam was. Tja te hard en te fanatiek en veels te lang :| Maar zij is neit de enige die ergens last van had , ik kan meestal ook nie meer lopen en ik denk neit dat de buren konden slapen :D Maarja dat heb je na 4 uur sessies :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |