![]() |
Wat als je God één vraag zou mogen stellen?
Topictitel zegt het al: Wat als je God één vraag zou mogen stellen? Wat zou je vragen en waarom?
ts begint: Lekker cliche, maar ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat er nou precies met je gebeurd na je dood... ps: Kazet geen discussie graag over het wel of niet bestaan van God.;) |
Er is geen reden om aan te nemen dat een god bestaat. ;)
OT: ik zou vragen waarom hij (zij? het?) zich (hunzelf?) zo goed verborgen hebben gehouden. |
Ik zou willen weten wat er gebeurt met de mensen die niet gelovig zijn en of het niet een beetje overdramatisch is om ze te laten branden in de hel.
En ik zou vragen welke van alle religies dan eigenlijk gelijk heeft. Maar eerlijk gezegd heb ik altijd zo'n beeld voor me dat mensen een soort mierenkolonie of iets degelijks zijn en dat er gigantisch grote wezens naar ons zitten te kijken en ons maar uitlachen omdat we hele dingen bouwen en hele levens omgooien, oorlogen beginnen enzovoort voor iets dat mensen lang geleden gewoon verzonnen hebben. Dat het een soort uit de hand gelopen Sneeuwwitje ofzo is. Niet dat ik nou geloof dat dat echt zo is, met die gigantische wezens. Maar zo'n beeld heb ik er bij. |
De holocaust, waarom
|
"Wat gaan we vandaag doen?"
|
Is dit niet zo'n vraag van CU2?
|
ik zou vragen wie hem dan weer gemaakt heeft en waarom hij zo'n lul is geworden. zou dat de schuld van zijn ouders zijn?
|
Wat voor weer wordt het morgen?
Serieus ik zou niets willen weten. |
Wat moet ik doen om later in de Hemel te komen?
|
Ik zou de regel van één vraag gewoon overtreden. :o
|
Dus iemand belt me op en zegt dat ik 1 vraag mag stellen aan God? Of hij verschijnt in m'n dromen en zegt;'Andrea, je mag me nu één vraag stellen!'? Ik zou lachen :o
Maar goed, als ik zover zou komen een vraag te stellen, dan is het vast iets sufs als;'Gaat iedereen naar de hemel?' of 'Waarom geen wereldvrede?' |
Jullie vragen allemaal dingen die je net zo goed later in de Hemel kan vragen! Zorg nou eerst maar eens dat je daar komt.
|
ik wil niet naar de hemel. al die vieze christenen om je heen en dat stomme zingen door de engelen de hele dag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De hel is dat je moet forumen en dat je medeforumers alleen maar uit mensen uit Coolkast, Racing Dutch en soortgelijke figuren bestaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zullen Duitsers dan honderden keren vergast worden? |
Citaat:
En die arme Duitsers :( Of mag je dat niet zeggen? |
Vragen hoe het voelt om een imaginary friend te zijn.
|
Ik zou vragen of we fouten mogen maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen maakt fouten, dus lijkt me duidelijk dat het zou mogen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou vragen wat hij wil drinken.
|
Ik zou vragen of hij er trots op is dat hij zich heeft laten vertegenwoordigen door schuimbekkende randdebielen.
|
Citaat:
|
ik zou vragen of het echt zo slecht is om af en toe is een uurtje of 2/3 te laat te komen op je school.
|
Waarom hij niet wat meer de regie in handen neemt.
|
Ik ben dan eigenlijk meer benieuwd hoe God eruit ziet.
|
Citaat:
|
God bestaat niet, wat valt er anders over te zeggen?
|
Citaat:
|
Of Alanis Mor(r)is(s)ette.
|
Ik zou wel willen weten of 'hét geloof' nou echt de enige is. Of dat je ook in de hemel kan komen zonder geloof of met een ander geloof.
|
GOD BESTAAT NIET. Sommige mensen moeten echt het Licht zien. ;)
|
Ik zou vragen of 'ie er voor kan zorgen dat ik op een spectaculaire en onverklaarbare wijze om het leven kom. Een vrachtwagen of boot die bovenop m'n appartement valt, of zo.
|
Ik ben meer van de atoombom.
|
Citaat:
|
Ik heb het over het Licht der Verlichting!
|
Of Sylph in de nabije toekomst een leven zal krijgen of niet.
|
Niemand in dit land vraagt om jouw mening, islamiet!
|
Lief spelen.
|
Citaat:
|
Maar God bestaat niet, dus je argument gaat niet op.
|
nee, de islam is het ergste virus waarmee de mensheid ooit geinfecteerd is
maareh, ik zou vragen of ie effe een nieuw biertje voor me wil pakken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |