![]() |
Welke Artiesten MOETEN samenwerken?
En Wat zou De COMBINATIE zijn??En WELKE juist niet?
|
my dying bride en opeth zou ultiem zijn. Geslaagde samenwerkingen zijn Terror 2000 en The Defaced. Beiden van leden van soilwork, darkane en enkele andere bands.
|
limp bizkit en linkin park... dan kan ik nog meer kots kweken om erop te laten druppelen...
ehm... verder zal het me een grote zorg zijn |
Ignite, Rhapsody, Sonata Arctica, The Offspring & Metallica. Dat lijkt mij mooi.
|
zoals jnieuwelaar zei mdb en opeth
of mdb en anathema.... |
Arcturus en Ulver, dat wordt echt geniale muziek! :cool:
Of Morbid Angel en Haggard, death metal met klassieke instrumenten :) -x- Lorelei! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga voor: Dillinger Escape Plan en Aphex Twin (naar aanleiding van de cover.. :p) |
Citaat:
jaaaaa |
Citaat:
Ik bedoel de Arcturus van tijdens de cd La Masquerade Infernale en de Ulver van de cd The Marriage of Heaven and Hell, dan krijg je een wel heel vage electronische mix tussen die 2 :cool: -x- Lorelei! |
Citaat:
|
Het Noord-Nederlands Orkest met Within Temptation en Twarres :D
|
D'Angelo & Musiq Soulchild
Dead Prez & Enya Erica Badu & Jill Scott Kinderen voor Kinderen & Eminem M.O.P & KRS-One Mo Thug Family & Nas Osdorp Posse, Opgezwolle, InZicht & Codewoord EN spookrijders |
Armand en Let's Quit was een geslaagde samenwerking, mogen ze van mij vaker doen.
En Hepcat en Madness moeten maar gaan samenwerken. |
Oasis & The Charlatans
|
metallica & iced earth
misschien wordt 't dan nog wat met ze. dan bedoel ik dus metallica. |
Aerosmith en The Black Crowes :D (y)
|
Apocalyptica & Metallica moeten trouwens ook samen een album gaan maken. (y)
|
DEP & Carnal Forge
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Britney Spears en de Josti Band!
Daar hoort ze thuis Britney sucks! (n) |
wie zou britney spears moeten zuigen dan? dr vriendje heeft r gedumpt...of heeft ze al een nieuwe?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga voor eh.. fatboy slim en de hardheid :) |
JiVe JoNeZ & LiMp BiZkIt
|
haha slecht
|
Citaat:
datz jij de hele dag naar jlo luisterdt wilz niet zeggen dat mijn muziek slechtz is !!! :mad: :mad: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
samen werken? the prodigy en metallica |
Citaat:
|
mike patton & chino moreno
Geflipte muziek waar je geeneens cocaine voor nodig hebt om er gestoord van te worden? Verder lijkt me Chimaira en Of the wand and the moon wel aardig. Maynard Keenan & trent reznor : Tapeworm |
Brian Molko + Cerys Matthews
Morrisey + Robert Smith PJ Harvey + Kim Gordon |
Moonspell en Beseech zou erg leuk worden denkek :)
|
Citaat:
|
Citaat:
jLo SuCkS :mad: :) :D :cool: :mad: :p :) |
dude.....
stfu? |
hee JiVeJoNeZzZz, is het niet ontzettend irritant om steeds in breezahtaal te typen??
ff ontopic: ik vind dat j.lo en rancid wel mogen samenwerken voor een keertje, gewoon ff kijken of latin en punk samengaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
portishead en radiohead samenwerking lijkt me ook wel gaaf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|