![]() |
Top 5 mensen wiens dood de wereld schokte
Volgens EoS stond er op MSN zoiets, en het lijstje bestond uit:
Wat vinden jullie daarvan? Klopt het? Waarom wel, waarom niet? Wie zou je anders in de lijst hebben? |
Natuurlijk klopt het niet. John F. Kennedy, Lady Diana, John Lennon en Elvis Presley om er maar eens een paar te noemen. Verder Jimi Hendrix en Janis Joplin.
|
Citaat:
|
Wat een onzinlijst, duidelijk voor breezahs die niet verder terug kunnen kijken dan een paar jaar. Ik denk dan eerder aan:
- Jimi Hendrix - Martin Luther King - kroonprins Franz Ferdinand - J.F. Kennedy - Julius Caesar Bijvoorbeeld. |
Et tu, Brute!
|
Jezus.
|
"Wtf, wie is Ledger?" was mijn gedachte toen 'ie dood was. Geen wereldschokkend nieuws.
Ik denk eerder aan Stephenson, Scharfenberg, Van Brederode, Speer, Den Hollander usw. ;) |
Citaat:
|
Diane, Kennedy, King, Hitler, Ferdinand, Lennon
|
steve irwin!! daar heb ik echt mensen voor gebeld.
ik werd zelf gebeld door mijn papa toen pim fortuijn dood was. maar ik dacht enkel: "eindelijk" :o |
en toen kurt cobain doodging dacht ik ook: wtf?!
[edit] laatst nog highway gekeken :D superleuk, al die kleding van toen hihihi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik treur ook nog steeds om de dood van elvis en bradley knowell :')
|
Citaat:
|
Ik ken die mensen uit de post van TS trouwens alleen van naam en wat ze ongeveer deden (behalve doodgaan).
|
Citaat:
|
Citaat:
ow, en johnny cash zou ook nog moeten leven, maar wel een stuk jonger moeten zijn natuurlijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
De anderen ken ik vooral uit de zinnen van VMBO'ers. :o |
Citaat:
|
ik bedenk steeds meer mensen: stephen jay gould :( *treur treur*
|
tvp
|
Citaat:
Jeff Buckley schijnt ook een groot verlies te zijn, maar daar ken ik eigenlijk niet zo veel van. |
Ik denk dat Diana's dood mensen meer schokte dan Anna Nicole Smith. Na 10 jaar zijn sommige mensen er nog steeds over aan het praten, terwijl ik Anna Nicole Smith allang was vergeten voor dit topic.
|
Citaat:
|
Even offtopic; moet het niet wier dood zijn, aangezien mensen meervoud is?
|
Citaat:
OT: De namen die Uice noemde. Een paar domme rapnegers en een blonde bimbo en acteur vallen daarbij in het niet. |
Citaat:
|
het meeste was ik geschokt door alle mensen die omgekomen zijn op elf september 2001 in het world trade center, doordat die vuile moslims weer eens een aanslag pleegden
|
Citaat:
|
Ik kon er wel om lachen. Die moslims toch!
|
Citaat:
|
Ja, dat was het eerste wat ik dacht. Ik heb meteen mijn moslimbuurman opgebeld en gezegd "Hee, Achmed, jullie zijn weer lekker bezig hè? Hahaha!"
|
Citaat:
|
@darkiekurd en ulice: dat bedoel ik dus.... zieke zieke stronk
|
Citaat:
En jullie, ontopic blijven! |
Zieke zieke stronk?
Trouwens, de dood van Socrates heeft de intellectuele elite destijds wel geschokt. |
Citaat:
|
Citaat:
OT breezerlijst, vervelend van die acteur,maar ik had nog nooit van em gehoord'':o'' |
Ohja, de dood van Adolf Hitler was ook wel schokkend. Maar op een positieve manier, denk ik dan.
|
Gaat het om wat je zelf schokkend vond? Want ik kan niet zeggen wat er voor mijn tiende ofzo allemaal is doodgegaan en schokkend zou moeten zijn :confused:
|
ik vond het overlijden van de man uit ghana die mijn donorlul draagt bepaalt niet grappig...
|
Ik denk niet dat jij het lang op het forum gaat volhouden.
|
1. Saddam Hussein
2. Lady Diana 3. Heath Ledger 4. Martin Luther King 5. J.F. Kennedy |
Dat is net zo'n rijtje uit een IQ-test: wat hoort er niet in dit rijtje thuis?
|
Nummer vijf, die is de enige die met voorletters wordt genoemd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |