![]() |
dEUS!!
Vinden jullie dat ook zo'n geweldige band? Wel jammer dat ze een pauzetje houden en niet echt hard aan een nieuw album werken.
|
Ik heb hun cd Worst case scenario en verder nog een aantal losse mp3tjes.. is koele band!
|
deus is goddelijk !!!!!
|
en natuurlijk een belg
|
deus (latijn) = god
|
ja dEUS is absolutely fabulous!
beste belgische band ooit. drie erg goede albums trouwens. heb je ze gezien in werchter? ik vond het redelijk geweldig. wat zijn je lievelinsnummers van dEUS? mijne: gimme the heat one advice, space hotellounge right as rain disappointed in the sun let's get lost let's see who goes down first instant street ... |
dEUS is erg mooi..kende ze amper maar heb laatst in een opwelling The Ideal Crash gekocht... erg mooie cd.. als ik die beetje afgeluisterd heb ga ik zeker wel meer van ze kopen....
|
ik vind de oude dingen beter, vanaf instant street vintik et nogal, euh, saai.
optreden op werchter was superzalig trouwens |
Citaat:
-disappointed in the sun -Put the freaks up front -Suds & soda -Ideal crash -Little arithmetics -Via -Zea For the roses |
wat is dEUS voor soort muziek eigenlijk?? want ik hoor daar altijd over maar eigenlijk geen idee wat t is en nooit aan gedacht om iets te downloaden? :s hm vaag...
|
dEUS heeft dus eigenlijk wel 4 cd's...
en met het verzamelalbum erbij 5. dEUS is indie-rock. Beste nummers zijn voor mij 'gimme the heat' en 'the magic hour'. |
deus=LieV
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |