![]() |
eminem vermoordt moby
23-07-2002 In zijn huidige hitsingle Without Me maakt hij al grapjes over Moby en diens muziek. Nu heeft rapper Eminem zijn vete tegen de kleine dansproducer/artiest verder voortgezet op het podium. Tijdens de eerste shows die hij in Amerika heeft gedaan in het kader van zijn Anger Management Tour, heeft Eminem namelijk een Moby look-alike vermoord op het podium. Tijdens de show wandelt de Moby look-alike het podium op en zegt 'Look at me, I'm a spaceboy!' Hierop vraagt Eminem zijn collega MC Obie Trice om een pistool, waarmee de Moby look-alike wordt neergeschoten. Moby heeft zelf nog niet gereageerd op zijn 'moord'. Eminem denkt echt dat ie zelf zo geweldig is, vin Moby 100 x origineler muziek afleveren dan mijnheer Mathers. |
ja hier wordt ik niet warm of koud van, hoewel ik het met je eens ben. Gewoon kinderachtig gedoe.
|
boeie
eminem is een gefrustreerd mannetje die graag op andere mensen pist....veel inhoud heeft et nie, maar soms wel grappig.... voor de rest vin ik et ook maar een irritante lul.... |
"Moby look-alike", dat is toch een pop he?
|
Ik haat Eminem, maar als hij eenmaal in de top-40 staat is iedereen er helemaal weg van. Daardoor denkt hij dat ie goed bezig is. Erg jammer, want zo iemand hebben we echt niet nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waneer is iets haten? Hmmzz.. Ik ga hier eens overna denken. Auw.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
...dus hij is gewoon mediageil? :D
|
|
Weet ik niet Ufke..
Maare, The Offspring deed dat ook bij poppen van de Backstreet Boys. Dat vond ik leuk. Dus eigelijk moet ik dit ook leuk vinden? |
tss... hoe je het ook wendt of keert, Eminem verkoopt legio platen en is op de een of andere manier een heel slim mannetje, wat ook nog eens af en toe geniale muziek maakt (absoluut niet mijn stijl, maar toch geniaal). Die nieuwe (inmiddels alweer oude "without me") single heeft "het" gewoon, en daar kan niemand omheen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel leuk en grappig, echte humor
|
Citaat:
Without Me vind ik gewoon echt een te gek nr. Swingende beat, übermelige clip (waaruit duidelijk naar voren komt dat-ie zichzelf niet zo serieus neemt) en dat typische irritante stemmetje van Eminem. Helemaal op 't einde, als hij dat melodietje gaat zingen. Typisch zo'n kindertoontje wat iedereen op de basisschool ooit wel eens gedaan heeft, "nana-ne-nana". Without Me is gewoon top. |
Offtopic: mensen, Rot toch is op met die stukies uit revu !
Ontopic: Sjah.. Eminem dist nouw eenmaal graag weerloze mannetjes, zie jij Moby al over zingen, nope.. Ik ben een fan van Eminem, Maar ik wadeer Moby's muziek ook. Eminem gaat gewoon zn deadlist af, Laat hem.. |
Citaat:
Omdat jij het beter vindt IS het niet gelijk beter vriend |
Citaat:
|
Eminem is gewoon een sneu figuur geworden, hij zeikt alleen maar mensen af in z'n teksten en clips, het wordt gewoon super eentonig. Waar blijven nummers als The Way I Am enzo???
....alleen die Osama parodie is meesterlijk :D maarjah, daar is iedereen wel met me eens denk ik he :D |
Citaat:
Zn hele album zit vol met nummers als The Way I Am En Without Me is alleen een nummertje om zn album te promoten |
Citaat:
|
eminem is gewoon een getraumatiseerde sukkel (n)
|
Citaat:
|
ik vind het maar een triest mannetje......ik vind z'n muziek ook bagger....
|
Citaat:
|
hm dit vind ik ook wel een beetje zielig hoor .. die opblaaspoppen van icp waren leuker :p
|
Moby is heel wat sneuer dan Eminem...
|
ik zou me er niets van aan trekken
verlaag me niet naar eminem's niveau om me er kwaad om te maken... ik ben het wel met je eens dat moby wat meer talent heeft dan eminem |
Citaat:
|
Citaat:
|
beiden vinnik niks aan die moby dude probeert zo hard mogelijk vreemde muziek te maken waardoor het allemaal zo ver gezocht klinkt, en eminem is gewoon een arrogant klere balletje die denkt dattie de eerste blanke rapper is waardoor hij alles mag ofzo.
en thijs bosma is gangstah |
Gewoon een zielig ventje dat niet met teksten mensen kan beledigen maar met popetjes en dan ook van die volwassen mensen gaat beledigen die toch alleen maar kinderachtig vind.
Kijken of die het bij personen als Willie D of Flesh Bone durft. Lijkt wel leuk om KRS te zien battle tegen eminemkneus. |
Waarom loopt iedereen zo te zeiken over Eminem, waarschijnlijk kennen jullie alleen zijn `top 40 liedjes´ liedjes van bijvoorbeeld z´n nieuwe cd gaan echt wel ergens over. En Eminem is niet de enige die mensen disst in z´n liedjes!
|
both of them should be killed.
|
Citaat:
(al vind ik zijn muziek beter dan van moby) |
Citaat:
Dat ben ik ook wel met je eens, het gaat een beetje ver ja. Maar er zijn meer mensen die dat soort rare dingen doen toch? Maar ik vind wel dat dit verder niets met zijn muziek te maken heeft |
Citaat:
|
Citaat:
Als je op zijn uiterlijk doelt, waarom valt Mortiis dan niet op die manier in de spotlights? Juist. Mortiis' muziek is niet zo makkelijk als 'evil' te bestempelen. Marilyn Manson heeft intelligente teksten die niet altijd even 'netjes' zijn. Leg dat bij z'n imago, en zie daar fijn voer voor de pers. Laat je niet zo gek maken door de media, broer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Limp Bizkit had ook al een anger management tour.. ach..
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
we dat van die puppy niet moeten geloven en dit van Moby wel? En ik heb intervieuws met MM gezien. En daarin vind ik hem toch best wel heel erg ontieglijk vreemd (kan even geen voorbeeld geven). En ik denk dat als hij zeg maar 'normaal' was en dezelfde muziek zou maken. Veel minder mensen 'm goed zouden vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |