![]() |
Lowlands 2008
Het is weer zover! Vanaf aanstaande zaterdag 2 februari start de voorverkoop!!
Wie gaat? Wie niet? Waarom wel? Waarom niet? Vertel vertel! |
Ik ga!
|
Ws. wel van de partey.
|
ik ben dawelbei
|
ik ga, want ik ga uiteindelijk toch wel. dit jaar wel even op tijd mn kaartje kopen (Y)
|
valt tijdens sziget; dus helaasch
|
pukkelpop (y)
|
Ik ga zoals gewoonlijk. Want de bands zijn wel ok en m'n homies gaan ook, dus dat is altijd gezellie.
Ik heb alleen geen geld meer voor deze maand, dus ik moet nog even wachten denk ik. Of ik eet gewoon 2 maanden niet. |
Ik ga, deze keer op tijd een kaartje halen.
|
Citaat:
|
Ik ga daar ook weer bijzijn natuurlijk :)
|
Nu alweer zin in.
|
Ik dit jaar ook. Voor de tweede keer, vorige keer was vijf of zes jaar geleden. Ben niet zo'n festivalganger, maar de sfeer was toch wel heel leuk. Ik zou niet elk jaar weer voor de sfeer gaan maar heb er nu wel weer zin in! Erg benieuwd naar de line-up!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Losser op welk front dan? Losser qua controles, losser qua alcohol- en drugsgebruik? Hoe losser hoe beter toch? :)
|
huh gare typefout/denkfout. ik bedoelde juist dat de sfeer vroeger een stuk losser was dan de laatste jaren, volgens de veteranen dan.
|
Vroegâh was alles betâh, dat koop ik niet. Ouwe zeikstralen.
|
hangt vd lineup van pukkelpop af, vorig jaar was pukkelpop (y)
|
Sowieso.
|
Citaat:
|
Het is wel waar.
Vroegah was er een stuk minder controle, waren de muntjes bijna de helft goedkoper, bestond de Higher Ground nog, ging de poort gewoon om 7 uur 's avonds open waardoor je wel op camping 3 kon staan etc. etc. Er kwamen toen ook iets minder mensen op af, dat scheelt ook altijd wel. Maar ja, nu is het nog steeds leuk hoor. [/oudwijfmodus] |
Gezeur over camping 3, zitten hier met mensen rond de 20, maar 5 minuten lopen gaan we allemaal dood aan -_-'
|
tkomt erdan
|
Vorig jaar was het wel slecht geregeld. Door omstandigheden kwamen wij wat later aan en toen hebben we maar liefst 2 uur moeten wachten voordat we uberhaupt een camping op mochten.
|
Ik zat vorig jaar op camping 5 en dat vond ik eigenlijk prima te doen. Ik maak me er echt niet zo druk om op welke camping ik zit.
|
Citaat:
Nee, eigenlijk is het voornaamste irritante dat de douches op camping 1 niet 24h open zijn en die op 3 wel. Meestal douchte ik 's nachts, om gigantische rijen te ontlopen en op 1 kan dat niet. 'Loop dan naar camping 3 om te douchen' kan je dan zeggen, maar dat heb ik ook 2 keer gedaan, en net die 2 keer was er een lekkage of iets anders raars waardoor de boel gesloten was. (n) En ik mis de washok concerten. :o |
Ik kan me niet voorstellen dat er een lineup komt die mij intrigeert, maar mocht dat wel het geval zijn zal ik het wellicht overwegen.
|
Misschien vinden mensen "vroeger" wel beter omdat ze toen naief waren ?
|
Ik wacht liever de line-up af. Altijd kiezen tussen pukkelpop en Lowlands. De dagen van pukkelpop zijn ook beter. (donderdags al)
|
Ben dr bij en wordt mn jubileum. 10 jaar Lowlands achter elkaar. (y)
|
Ligt aan wat voor bands er staan maar het blijft een mooi feestje :)
|
Citaat:
|
Ik kijk het even aan
|
Ben ik vast wel weer bij.
Ik heb nu drie jaar op camping 1 gestaan, niks mis mee. En douchen op Lowlands is voor mietjes. Ohja en ik ga dit jaar denk ik maar eens een gasflesje meenemen, noodles (y) |
Douchen op lowlands is geweldig :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja heerlijk lekker schreeuwen en daarna lekker door de modder rollen , 2 meter bier erinschuiven en om het af te sluiten HOEREN scanderen over de camping in de hoop dat mijn hoogst-intelligente soortgenoten de roep beantwoorden. Het liefst heb ik dan ook 3 dagen lang hetzelfde t shirt (met een hilarische zinsnede) aan net als al mijn vrienden want dat is gezellig.
:(:(:( |
Citaat:
|
-o-
|
Ik denk dat ik maar gewoon een kaartje koop. Als ik achteraf besluit toch naar Pukkelpop te gaan (wat meestal leuker is) kan ik altijd nog mn kaartje voor grof geld verpatsen, hehe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang je laat s'nachts gaat of ergens s'middags als er toch niets te beleven valt kan je ook meteen naar binnen lopen. Rond 11-12 uur is het spits en staan er fucking lange rijen. Met name bij de chicks.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: ik ga niet. |
Citaat:
ontipoc: altijd gezellig hoor ll maar er mag een ele leuke line up zijn om me er heen te krijgen dit jaar. |
Ik zit foto's te kijken van Groove Armada in de Bravo vorig jaar en ik wil terug :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |