![]() |
auto verkopen
ik wilde even weten, is het nou mogelijk om je auto ook aan te bieden bij een garage?
ik heb zelf me wagen bij een garage gekocht, en was even nieuwsgierig of het mogelijk is je wagen aan te bieden bij garages....of dit mogelijk is, of een fabeltje? |
Ja, maar je krijgt er waarschijnlijk een stuk minder voor als wanneer je 'em particulier verkoopt. De garage moet er winst op maken, en er is niemand die een auto bij een garage wil kopen zonder dat er een recente APK gedaan is enzo.
|
Ja het kan, maar is eigenlijk alleen een optie als je er echt snel vanaf moet. Particuliere verkoop levert namelijk veel meer op, een verschil van 500 euro of meer is redelijk gebruikelijk. Het loont dus om even een advertentie op marktplaats te zetten en een A4-tje op je raam te plakken.
|
ja dat is namelijk gebeurd, ze deden er gelijk een nieuwe apk bij.
|
en het feit dat er nu op markplaats ook al meer dan 500 lager word geboden voor een auto die ik 3 maanden geleden pas heb aangeshaft!
|
Als je hem wilt verkopen kun je hem beter particulier verkopen, dan krijg je er vaak meer voor. Wil je een andere auto, dan is inruil bij een garage vaak een goede optie.
|
wat voor auto is het?
km stand bouwjaar handbak/automaat etc. en wat wil je ervoor? ff voor jezelf op een rijtje zetten, adv op marktplaats gooien en niet teveel zakken met je vraagprijs. |
het is een opel corsa uit 94, kmstand: 175000
handgeschakeld heb hem zelf pas 4 maanden ofzo. net apk gekeurd. |
ah ok, dus iets van 1000/1500 schat ik zo?
mijn ervaring dat marktplaats wel succesvol is als je een vlotte adv maakt met GOEDE fotoos erbij. good luck |
heb ik idd gedaan. de aanschafkosten waren idd tussen die prijzencategorie.
op marktplaats word er niet veel meer geboden als dat ikhet bij een garage zou aanbieden. |
Op marktplaats zou ik ook je vraagprijs minstens 20% hoger gooien dan waarvoor je hem wilt verkopen. Afdingen is namelijk heel gebruikelijk. Zo is de koper blij en jij met je beoogde prijs!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |