![]() |
Hoe kan je dit openen?
In de map van de gebruiker heb je een map contacts en dan daarin een map met het emailadres waarmee je op windows live of msn inlogt. In die map staan dan een heleboel bestandjes van windowslive maar die je niet kan openen, omdat het programma daarvoor niet aanwezig is..
Nu wou ik weten of je dat op 1 of andere manier kan openen??? Via word ofzo staat het enkel in codes waar ik niets van begrijp en weet er iemand wat er daar dan precies opstaat? Zijn dit oude gesprekken die je op die manier eventueel kan ontcijferen? |
Die kan je iig met Windows Live Messenger openen.
Plus! -> Logboekenbeheer |
|
Citaat:
|
Post eens wat namen van files en extensies. Want zo kan ik er ook niks over zeggen.
|
beckham1990 heeft het over de map contact die je kan vinden in je profielmap:
c:\documents and settings\jeprofiel\contact\eenmsnaccount. Daarin staan verschillende bestanden:
Deze bestanden heb ik kunnen openen met notepad++, maar je kan zelf deze openen met kladblok/notepad. |
met XML viewer (zie link) werden die bestanden ineens goed leesbaar
|
Citaat:
http://www.mindfusion.org/product1.html |
Ah, ok. Ik heb zelf geen wlm, dus ik kon niet zelf kijken.
|
Kheb het nog niet kunnen proberen en die bestanden kan ik ook niet posten (ik zit op een andere pc) maar alvast bedankt!
Wordt het dan ook effectief leesbaar ipv codetaal?? |
Ik krijg het niet geopend met XML viewer. Krijg de foutmelding:an invalid character was found in text content.
AUB iemand die kan helpen, ik wil die bestandjes heel graag openen en leesbaar! |
Bekijk 't maar... :p
Waarom wil je ze eigenlijk openen? |
Citaat:
|
@ Gatara:
Zie de post van Freyk |
ik heb die map niet :P
wat betreft genoemde bestanden: staat met deze vergelijkbare informatie http://filext.com/file-extension/group "The file could likewise be a dictation file in TrueSpeech format. Use Windows Sound Recorder and/or Media Player to play these back." |
misschien overigens dat iemand anders het wel kan openen en er een screenshot van kan maken.
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |