![]() |
cocaine en spiersamentrekkingen
Hoi allemaal,
Ik heb afgelopen maandag best veel coke gesnoven En heb nog steeds af en toe van die spiersamentrekkingen in mn benen . Weet iemand wat dit inhoudt? Maandag had ik r ook last van daarom was ik gestopt met nemen. Misschien heb ik teveel genomen(2 gram) of was t gemixt met rotzooi? Is t nodig om eventueel naar de doktor te gaan? Bedankt en groetjes, Peter |
maandag coke snuiven
goed bezig (N) gaat vast wel over |
Gisteren 2 gram sos? Wtf :/ Ik weet niet hoe laat je het laatste genomen hebt, maar als ik aanneem dat dat eind de avond was (uur of 11/12) kan ik me wel voorstellen dat dat nog steeds in (een beetje) werking is. Zeker zo'n grote hoeveelheid kan wel een poos blijven werken.
Het zal wel overgaan, naar de dokter gaan lijkt me niet nodig. Vannacht gewoon lekker slapen, pas als je er morgen nog steeds last van hebt zou ik me echt zorgen maken. En nog een keer, gast, ~100 euro sos op een maandag...waar ben je mee bezig. :s |
ehh bedoelde zaterdag avond , weet niet hoe ik bij maandag koom lol,
maar zaterdag dus |
als je dagen al door elkaar gaat halen, lijkt het me slim om naar de dokter te gaan
|
Op engels forum zegtiemand dat er waarschijnlijk een zenuw is afgekneld.
En dat dat als t goed is vanzelf overgaat. Is in ieder geval geen relaxed gevoel want lijkt aslof of r n bloedpropje kan springen ofzo . |
goed nieuws voor je, kan je meteen 5 extra gram halen om vanavond ter viering weg te stofzuigeren
idioot die coke heeft trouwens je typevermogen aangetast |
nare jeugd gehad knul?
|
zo kan-ie wel weer.
|
mja mss oordeel ik te snel, waarschijnlijk was het in belang van de wetenschapf :)
|
the numbness probably is not due to
your heart, more likely some nerve is getting impridged because of the stimulating properties of cocaine Im assuming that some muscle spasmed (because cocaine is a stimulant it makes skeletal muscles fill with blood etc, getting them ready to act, fight or flight etc) compressing some nerve, when that spasm subsides the nerve sould be freed and the numbness releaved but then again it might not be that, it might be something completely different, doing a diagnosis from the web is just not possible... If it persists more than 3-4 days go to a doctor beacause it might be something serious or it could get permenant... |
Zenuwen kunnen door meerdere redenen dan beknelling pijn of motoriekproblemen veroorzaken. Te weinig vloeistof of kraakbeen tussen wervels bijvoorbeeld.
Een andere oorzaak van spiertrekkingen kan (hoewel onwaarschijnlijk) een getriggerd optreden van een sluimerende spierziekte (bijv ALS) zijn. In elk geval, zoals je zelf al quote, is het zeer raadzaam om bij aanhoudende klachten een dokter te gaan raadplegen, zeker als je van plan bent ook in de toekomst drugs te gebruiken. Wacht daar niet te lang mee, zelfdiagnose is over het algemeen een postief verschijnsel maar een foute diagnose kan als je er geen dokter bij bezoekt tot verslechtering of permanente symptomen zorgen. En laat voortaan altijd je drugs (laten) testen. ik heb trouwens een zeer prettige jeugd genoten en dat doe ik nog steeds ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |