![]() |
Okselhaar
Wel of niet? Wat vinden de dames beter, en wat hebben de heren er over te zeggen? Brand maar los ik ben nieuwschierig!
:) |
Welke idiote vent gaat er nou zijn oksels scheren :|
|
Niet bij vrouwen, bij mannen maakt het me niet zoveel uit
|
Citaat:
|
Niet bij vrouwen, tenzij je een (geslaagde) hippie bent, dan mag het.
Mannen graag mét okselhaar. |
Leuk. Heeft geen drol met seks te maken, dus L&G.
|
Mannen die hun okselhaar weghalen :N Bij vrouwen wel graag weg.
|
Citaat:
Bij vrouwen liever niet. |
Ik vind het persoonlijk beter staan als vrouwen geen okselhaar hebben, maar bij mannen tja, het is gewoon een teken van je mannelijkheid.
|
Ik houd niet van metromannen :n
|
Citaat:
Vrouwen: Nee, Mannen: ja |
Waar is mijn post gebleven? Ik had gewoon serieus antwoord gegeven. :confused:
anyway : ik hou erg van oksels, ik kruip er graag in en snuffel er graag aan, hoe meer zweet hoe beter, vooral tijdens de seks. Ik hou niet van kale oksels bij mannen, maar als ze hempjes gaan dragen in de zomer vind ik het frisser staan als het een beetje is bijgeknipt. Bij vrouwen vind ik het frisser staan als het gladgeschoren is, maar dat maakt me eigenlijk niet heel veel uit want ik snuffel toch niet aan vrouwenoksels. |
ik scheer mn okselhaar weg ik, denk ook niet dat ik een vrouw een plezier doe met die paar zielige pluisjes want ik heb van mezelf al niet veel ;)
overigens scheren bijna al mn vrienden het ook weg en op de sportschool zie ik eigenlijk ook niet vaak een man met okselhaar, volgens mij is dat wel beetje algemene trend. |
Wel bijknippen plz. Of nee, toch niet. Lange haren vangen alle natuurlijke geurtjes op, heerlijk.
|
Mannen moeten het wel een beetje bijknippen, niet scheren.
|
Citaat:
Hij heeft een hekel aan lichaamsbeharing, gehehe. Bij vrouwen vind ik wel dat een geschoren oksel ff frisser is (ook in de winter). Het houdt toch vuil en luchtjes vast. Bij mannen heb ik er niet veel porblemen mee als er een bosje shag onder hun oksels hangt, als het maar wel een beetje clean is ;) Ik vind zelf dat het ook een beetje bij het man-zijn hoort. |
Citaat:
Ik heb toch genoeg haar op de rest van mijn lichaam om te compenseren. Als ik dat niet had, liet ik de bos gewoon zitten, hoor. :p |
Citaat:
|
Ik scheer mijn oksels, maar ik heb het mijn vriendje 'verboden'. Ik vind het mooi als een man haar heeft onder zijn oksels, op zijn benen enz.
|
heel mannelijk, vandaar dat vrouwen ook okselhaar hebben!
|
zelf scheer ik het omdat ik het niet mooi vind en ik vaak hemdjes draag maar bij mn vriendje vind ik het eigenlijk wel heel sexy :bloos:
|
Citaat:
|
Bij mannen vind ik het mooier als het wat bijgeknipt is. Als je het gewoon laat staan is het nu ook weer geen afknapper ofzo hoor ;)
|
Ik zie af en toe vrouwen met okselhaar, niet een paar haartjes maar toch wel een pluk. :|
Mannen mogen het wel bijknippen, dat staat wat netter. Maar het belangrijkste is gewoon dat ie niet stinkt bij allebei. |
Waarom moet een vrouw zich wel scheren en een man niet.... dat heeft me nou altijd al verbaast. Aangezien okselhaar wel natuurlijk is. Maar tegelijk is het voor mannen wel okey, en voor vrouwen niet.
WAAROM ????? (Ik scheer mijn oksels alleen omdat anders mensen zo maf naar je zitten te kijken, en jah als vrouw word je door de maatschappij ervoor verplicht.) Maar WAAROM ????? |
Ben ik nou de enige die vindt dat mannen dat ook moeten bijhouden? :confused:
edit: oh nee. Maar goed, ik zie liever weinig haar daar. |
Citaat:
|
ik scheer me okselhaar wel eens, zo eens in de 2 of 3 maanden, is gewoon lekker fris enz.
|
Ik vind okselhaar bij mannen net zo vies als bij vrouwen, dus van mij mag het eraf.
|
Citaat:
Verder wordt veel lichaamsbeharing als mannelijk gezien, en vrouwen willen gewoon liever niet mannelijk lijken denk ik :). Okselhaar heeft bovendien geen enkel nut, het wordt vast nog wel is weg geëvolueerd :P |
Ik moet eventjes kwijt dat de TS wel een exentrieke naam heeft.
|
Ik scheer zelf altijd m'n oksels. Bij een man vind ik het het mooiste als hij het wel bijhoudt zodat het geen hele bossen worden maar helemaal kaal hoeft wat mij betreft niet.
|
Vrouwen= okselhaar der af. Ik vind het echt vies als vrouwen okselhaar hebben.
Mannen = beetje bijwerken, zodat het geen oerwoud is :p |
Citaat:
Citaat:
|
daar heb ik ng geen last van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zelf doe ik het weg, m'n vriend mag het laten staan.
En over dat 'frisser': ik vind het juist geweldig als hij naar zichzelf ruikt onder zijn oksels :p ik kruip graag tegen hem aan als we in bed liggen, lekker in dat holletje onder z'n arm, en dan lekker snuffelen :o jum. alsie gaat douchen omdat hij zelf vindt dat hij stinkt (ik vind hem altijd lekker ruiken) mag ik altijd nog gauw een beetje komen snuffelen voor ie zich wast :o ik denk dat hij het stiekem wel leuk vindt, ook al vindt ie zelf dat 't stinkt ofzo. I love muchos hé *O* |
ok, dat laatste verhaal vind ik echt te ranzig...
Bij vrouwen geen okselhaar, bij mannen aub een beetje bijgewerkt, geen grote bossen haar. |
Citaat:
:p |
Citaat:
dat vroeg ik me idd ook af :p Maar goed, mijn vriend scheert het niet helemaal af, hij werkt het bij ofzo, geen idee :p Maar het is lekker kort en vooral in de zomer, of met zweterig weer is dat makkelijk. Soms (vooral in het OV) walg ik echt van die mannen, met hempjes, waar dan lekker een sliert nat okselhaar uit hangt :nono: Ik scheer het trouwens wel helemaal weg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |