![]() |
panty zonder zomen
ik zoek een panty waar geen zomen inzitten, dus je hebt dat 3hoekje bij je kruis, dat is goed, maar meestal heb je dat ook nog zo'n zoom die naar boven toe loopt, en dat wil ik dus niet want dan kan ik er geen truitje van maken zonder dat er een zoom door je buik heen loopt.
nu is me vraag, bestaat zo 'n panty zonder zoom eigenlijk wel? en ik bedoel trouwens geen netpanty's hoor, maar gewoon een effen zwarte ofzo. |
Ja howr, die kan je zat kopen. Tja waar......voor mijn idee bijna overal waar je panty's kan kopen.....maarja
|
oohw, owkeej, thnx he
|
Bijenkorf...
|
V&d
|
das echt mooi ey wiii
|
dat heten dus naden....
maar goed, als je naar een groot warenhuis zoals de bijenkorf of een kousenhuis gaat, kom je ze vast wel tegen... |
ik heb panty zonder zomen met streepjes
is best gotich |
niet eens punk?
volgens mij kan je trouwens tegenwoordig truitjes kopen die op verknipte pantys lijken |
je bedoelt een naad, niet een zoom, ben ik bang
In normale panty's zitten geen naden in de pijpen hoor. Gewoon ff goed gaan kijken in een winkel wara ze die dingen verkopen |
Citaat:
|
Kun je overal wel vinden hoor, en anders moet je kinderpanty proberen (in grootste maat ofzo)?
|
nou ehm, ik weet niet hoor, ik heb OVERAL gekeken ( nou ja, almere en amsterdam dan) en in elke panty zit wel een naadje.
|
Citaat:
Of bedoel je zo'n naad aan de bovenkant? Dan zou ik het niet weten namelijk :p |
Citaat:
Ik ViND JoUWWWW OwK EeN EgTuH GoThiCCCKK!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |