![]() |
promotie vraag ?
Ik heb via google gezocht naar websites die site promotie verzorgen. Ik ben dan op volgende website uitgekomen :
http://www.10-million-hits.com/?hop=...czap.10miohits Zij zouden je website 10 miljoen hits bezorgen (hoeveel bezoekers ?) voor slechts ongeveer 40 $. Is dit te betrouwen , al ervaring mee ? Zou ik op het aanbod ingaan ? Kijk maar even op de website en laat me iets weten, Alvast bedankt. Katten |
Dat je hier al post om dit te vragen getuigt dat jij ze niet vertrouwt, simpel; doe het dan niet.
Oh, en ik vertrouw het ook niet, zónder die URL bekeken te hebben. |
10 miljoen hits.. hebben ze een pc aan met scriptje dat elke dag 500 x op je site komt zeker..
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
============================== wat misschien wel een idee is is een link waar ik een keer via altavista op kwam van een bedrjif die ook zoiets deed (klonk een stuk betrouwbaarder) of zoek zelf een prof dat je bij alle zoekmachines aanmeldt and last but not least. Een site wordt niet een goede site door er veel mensen naar toe te lokken via dit soort acties. Een goede site trekt zelf wel traffic |
Citaat:
|
Citaat:
|
. Een site wordt niet een goede site door er veel mensen naar toe te lokken via dit soort acties. Een goede site trekt zelf wel traffic [/B][/QUOTE]
Mijn website trekt bezoekers , maar niet genoeg. Het is een shoppingsite en ik krijg een gem van 150 bezoekers/dag |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |