![]() |
Autoaanvulling vraag.
Als ik bijv bij google of bij een aanmeldingsformulier op Internet een letter intik krijg ik altijd een lange lijst van namen en zoektermen die ik al een keer gebruikt heb. Ditgene vind ik heel irritant.
Weet iemand hoe je die autofill kan uitschakelen? |
Options .. advanced .. "Use inline AutoComplete" uit?
|
Ik zal ff kijken als ik uit school kom.
|
Nee, hij zit in mijn google-toolbar, kan je die ook ergens configureren?
|
Bij de opties van de Google toolbar natuurlijk. ;)
|
Behalve dat ik de opties niet kan vinden...
edit: Opties gevonden, maar wat ik uit wil schakelen staat er niet bij |
Wat in Firefox werkt: met je pijltjes door die dropdown navigeren en op Delete drukken bij elk item dat je weg wilt.
|
2 Bijlage(n)
Dit wil ik dus weg hebben en dan ook dat de computer het niet meer opslaat.
edit:srry beetje slechte kwaliteit. maar dus dat onderhangsel met al die eerder ingevoerde dingen. |
Rechtsboven op "Extra" klikken. Vervolgens iets als "Internet Opties" -> "Inhoud" (of in ieder geval de 4e tab, hoe die ook in het Nederlands mag heten) -> "Instellingen" bij AutoComplete/AutoAanvullen -> "Formulieren" uitvinken.
|
http://www.browsertools.net/IE-Priva...ocomplete.html oftewel: 20 seconden zoekwerk met dezelfde zoekmachine.
|
Citaat:
Maar goed, wat jij wil heeft niks met de Google toolbar te maken maar moet je in IE zelf instellen (Extra > Internetopties > tabblad Inhoud om AutoAanvullen uit te zetten). :) |
Ok, dank jullie allemaal.
En ik ben gewoon te lui om steeds 1st naar google te moeten.:o |
IE7 heeft dat al ingebouwd, rechtsbovenin naast de adresbalk zie je een vak met een vergrootglas. Standaard staat dit ingesteld op Live! Search maar je kunt 'm ook instellen op Google, Yahoo! of iets anders.
De Toolbar is dus compleet overbodig geworden. |
Offtopic:
Citaat:
Er word dan een tabblad geopend waar op mijn woord gezocht word |
Ik werk met IE...
Reden edit ik morgen(nu op PSP) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |