![]() |
Het grote izsadc topic #77 - Hallo¿
1
|
Tijd om voor de laatste keer voorlopig stoned te worden.
|
En kan iemand goede dingen doen met de startpost enzo? :)
|
499:(
|
Luiaard! :p 4f
|
dat komt vanzelf, rustig wachten wim! :p
|
Citaat:
|
tihi
|
als ik ergens een hekel aan heb is het een volle cramped vakantiebus die gezamelijk iemand toezingt (N)
suicidale neigingen krijg ik ervan als ik het mikpunt ben :( ik denk dat ik vanavond maar in het bagagecompartiment van de wintersportbus kruip (Y) |
hihi ik ben stoned :bloos:
vanmorgen kwam er in de pauze op school zo een of andere te vroege en verdwaalde carnavaller, die ene van de perre moest voorstellen, een of andere 17e eeuwse slavenhandelaar en leraar voor vrouwen. onze lokatie krijgt een nieuwe naam...csw van de perre. dus nu moeten we allemaal maar een voorbeeld aan die kerel nemen. uiteraard ging dat gepaard met het nodige slap gelul en een wagen met de bekende zeikmuziek (lees: jeckyll&hyde) voor "de sfeer". echt vet cool allemaal:cool: en we krijgen ook nog een presentje (een balpen!) nouja en natuurlijk is ook iedereen voor die nieuwe naam en logo enzo, zeker in deze tijd van bezuinigingen en geldgebrek. soms moeten we onze proefwerken maken op blaadjes met het logo van vóór het oude logo :) (4 jaar geleden kregen we ook al een nieuw logo, dus het logo van daarvoor) |
sticky!
|
*o*
Citaat:
|
*O*
|
This is one of those things that proves that God has a sense of humor. That if, Gabriel comes up and says "Hey Chief, eh, the Americans are really messed up and we're gonna have to do something to straighten them out." [...] and God says "Well, send 'em some of that stuff you've been working on, that eh, Acid stuff. And have the CIA distribute it."
Geen idee wie het zegt maar het zit in Ship Of Fools - L=SD². <3 |
Citaat:
:( Sorry, waar was dat? :o Volgens mij gaan er wel vaker dingen langs me heen... D: |
Vandaag was vertrok er een trein vanuit Roosendaal waar ik op (in, huhu) moest en het was de laatste werkdag van de (hoofd)conducteur/machinist of zo en toen lieten ze knalseinen afgaan toen de trein binnenkwam. :D
|
En terecht niek!
|
Citaat:
En er was een oud dronken mannetje dat tegen een bord aan stond te leunen en steeds bijna omflikkerde. :D |
Hoevelen van ons zullen zo'n oud dronken mannetje (vrouwtje) worden... ? ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vati tegen zusje "ik wil niet dat je "godverdomme" zegt"
3 seconden later: Vati tegen zusje "godver de godver de godverdomme, klote pc, ik ga toch zeker niet godverrrr" :| |
:D
Hmm, Once upon a time in the west of Dawn of the dead... moeilijke keuze. |
DotD, duidelijk
Ik hou van jullie allemaal! |
wat zeehond zegt zonder dat fake mdma gelul :D
|
DotD it was. (y)
|
Citaat:
|
Gefeli Narie! *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yay. na een uur of 4.5 klaar met m'n kamer (8m²) opruimen. Min of meer. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo ik zit in mijn carnavalsoutfit voor de avond
alaaf ;) |
Net Cloverfield gezien. Brrr.
|
Citaat:
|
Ik vind hem doodeng, maar ik ben goed gauw bang te maken met dat soort dingen. Wel zitten er een paar hiaten en onlogische dingen in, maar daar moet je overheen kijken. Hij is wel heel kort, vind ik, en ik vond hem best goed, maar regisseurs hebben dan ook mensen als ik als ideale kijker voor ogen. Ik heb hardop gegild en mijn medebezoeker blauw geknepen terwijl ik half op zijn schoot kroop (hij vond het zeker niet erg, daar niet van, maar toch)...
|
En we zijn weer terug op aarde. <3
|
de acid was dus ok?
|
Zeker (y)
|
beter (Y)
vooral het natrippen is relaxed <3 |
Ja he! <3 Echt relaxed. Plafond en wolken staren enzo :cool:
|
Weekend was leuk. Toch nog wat geblowd maar maar een klein beetje. :bloos: Nu al 2 dagen nuchter en ik word gek. :eek:
|
Citaat:
|
ze maken Míj de pis niet lauw
ik kom naar carnaval met wat ducktape en een touw ze maken Míj de pis niet lauw neuken doe ik toch wel ook al is 't met een vrouw góed. carnaval was best geslaagd, en ze draaide de happy hardcore hakkuhmix !!! :eek: . laat ik nou net als 'raver' verkleed geweest zijn ..*klopt deze zin?* *hoestbui |
raven is de bomb diggy
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |