![]() |
panty of kousen
hallo,
het is nu nog koud dus ik draag nu toch nog maar een panty. Normaal gesproken draag ik het liefste kousen, veeeeel fijner. Wat dragen jullie het liefste? gr Inge |
duidelijk kousen
|
panty
|
Panty
|
wollen sokken met sandaal.
|
Kousen, panty's zijn bij mij altijd te groot of te klein + mijn vriend vind het mooier
|
Panty's, maar eigenlijk vind ik die heel vervelend want die rand zorgt voor zwembandjes en ze zakken af. Zijn er ook dikke (40 den.)kousen te koop? En hoe doen jullie dat onder korte rokjes?
|
pantykousjes ha-ha
|
Ik onthoud me van stemming. Dit topic draagt teveel bij aan de polarisatie van forum en maatschappij.
|
Gezien de kou/wind ben ik momenteel niet zo'n voorstander van kousen, je hebt die dingen meestal niet in met wat meer den of in het grijs/bruin of andere kleuren dan zwart/huidskleur dussss ja dat is een beetje saai. Ik draag ze wel af en toe onder een iets langer rokje, zodat je de kantrand niet meteen ziet als je een beweging maakt, en sowieso met kerst/gala's vind ik ze ideaal onder jurkjes enzo, heb je meteen geen probleem met dat je je panty door je jurk heen kan zie bij je kont/heupen. Ik vind het in ieder geval wel sexy (y) en het is handig. Maar de temperatuur moet het dus wel een beetje toe laten.
|
Citaat:
|
waar kopen jullie je kousen?
|
h&m en hema
|
Zwarte kousen!!
Tenzij een heel kort rokje of ik een panty zie met een leuke print (bijv. met roosjes (zondag gekocht :D) |
zwarte netkousen met jarretelles LIKE A REAL LADY d'oh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |