![]() |
21 feb: De (verlate) anti-valentijnsmeet!
Waar? In Leeuwarden, bij Spekkie
Wanneer? 21 feb... Hoe laat? Uh, Spek? Vul jij maar in. :o :D Dit weet jij beter dan ik. Anyway: Ik wil wel, mits laat in de avond aankomen niet te erg is. Dan bel ik wel iemand om te checken of er nog treinen rijden, e.d.. :D Dat wordt waarschijnlijk Neko* aangezien ik alleen haar nummer heb van de mensen waarvan ik weet dat ze gaan. |
ik kan niet :(
|
Omg, maak je nog een topic aan ook :D
Hoe laat? Eind van de middag, eventueel samen eten (uit eten, afhalen of ik koken) en daarna lekker film en series kijken en 's avonds uitgaan :cool: (geen hoge hakken aandoen, het is 20 minuten lopen, of je moet een taxi willen...) Blijven slapen: je eigen matje&slaapzak meenemen. metallica heb ik mijn bed al beloofd :bloos: (a) |
Ja, da's wel wat praktischer. :D
Megadeth + Evile begint om 19:00 (da's best wel vroeg). Megadeth zelf begint om 20:00... Mijn laatste reismogelijkheid is pas om 22:04 en dan ben ik er om 1 uur 's nachts pas. :o |
Bij mij duren concerten altijd tot 23.00/23.30u. Altijd problemen met de laatste trein naar huis. Maar nu heb ik een auto :cool:
Om één uur aankomen is niet erg. Dan loop je zo het centrum in naar de kroeg/tent/discotheek waar we op dat moment zitten :) |
De mijne normaal ook, maar die concerten beginnen meestal dus ook pas om 20:00.
Als ik het haal met reizen, ben ik er wel. Dan bel ik wel even vlug iemand op om reisinstructies te vragen want ik moet vanaf Paradiso komen. :D Ohja, wil je de typo even fixen? :o :D |
Hmz, het terugreizen wordt een beetje een probleem van mij. Nouja, kijken of ik daar van mijn ouders mag blijven slapen. :p
*bekijkt rooster* *gaat kijken voor de terugreis naar school op vrijdagochtend* Dan, dan moet ik wel al om 5 over 6 de trein terugnemen. Achja, maar 4 uurtjes les. Ik zie wel. Het lijkt me wel gaaf. :p Maar ik denk niet dat mijn ouders het goed vinden, ivm overnachten. Of ik moet gewoon al teruggaan, met de trein van 19:04 of 19:45, afhankelijk van wat mam ervan zegt. :o Liefste koken dan, want ik zit heel krap bij kas. :o Ik wil wel meehelpen met koken trouwens. <3 |
5 over 6 de trein terug nemen, dan rol je uit de kroeg de trein in :D
en om 19.04/.45 teruggaan is geen optie, want dan komen de mensen pas aan zo te zien :p |
Mja, geen geld voor drinken, dat is het probleem. :p Anders zou ik wel mee willen, mits mijn ouders me laten gaan. (n)
Btw, naar wat voor gelegenheid willen jullie toegaan? Toch niet waar alleen maar hippe muziek gedraaid wordt he? |
Ik kan niet :( Anders zou ik heel graag komen! Ik ben op vakantie enzo. Jeetje, ik blijf meets missen door vakanties... :p
|
Citaat:
Kom jij maar onze kant op! :bloos: xD |
Lijkt me hartstikke gezellig (ondanks dat ik happy ben in de liefde ;)), maar ik moet 14 en 15 feb. gewoon werken en Leewarden is dan écht te ver en te duur voor mij, aangezien ik vanuit Rotterdam moet komen :( (n)
|
ben niet echt van de meetings, maar de 14e ben ik wel vrij en groningen is vlakbij én ik ben gedumpt dus mm.. maar eens over nadenken :p
|
in Leeuwarden?
Dat gaat niet lukken op een niet-weekendOV dag. |
Ik ben eerlijk gezegd nog wel voor eentje extra tijdens een weekend. Omdat 14 feb zo vervelend uitkomt in het algemeen. :D
|
Megadeth. *O* Go rob!
|
aah jammer dan zit ik net in het vliegtuig.
anders was ik zeker langsgekomen met een fles canei en een zakje eierkoeken. treurnis. :( |
Ik kom er net achter dat ik vrijdag de 15e vrij heb! Dus als de treinen nog rijden, ben ik er zeker bij én blijf ik overnachten.
@Metal: Go me! *O* Megadeth is echt geweldig. |
Oh, spekje? Hoe laat moeten wij vrijdags weer weg van jou? :p
En @metallica; als we samen reizen vanaf Zwolle (toch?), hoelaat zorgen we dan dat we daar zijn? Oftewel, hoelaat ben jij er, dan zorg ik dat ik er dan ook ben. :p |
Citaat:
|
Zo, de datum is veranderd.
Misschien kunnen nu meer mensen. Aanwezig in ieder geval: -Rob -neko* -metallica |
Citaat:
Typo gefixed, yay! :D |
Citaat:
Gezellie, dat t nu toch doorgaat zo :) |
Ik kan de 21e ook niet :( Maar ik wil wel! In gedachten zal ik erbij zijn (y)
|
Ik kom nog steeeds<3 Heb er echt onwijs veel zin in. Alleen jammer dat de treinreis zo duur is, ondanks dat ik met korting reis. Maar dat heb ik er wel voor over. :D
|
Citaat:
|
de 21e :) dat klinkt al makkelijker.
ik zal ff chekken of ik het kan redden, en zo ja ben ik erbij |
Leeuwarden is voor mij geen optie doordeweeks:( Maar goed, ik zou zeggen veel plezier(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zou gaaf zijn als je kon, Dottje. :D |
Citaat:
|
De meeting die ik vorig jaar hield met valentijnsdag was toch wel wat genialer :P
|
Ik wil ook! Maar ik heb vrijdag gewoon college :/
|
Wat voor dag is de 21e? Een donderdag? Hmmm... het valt te overwegen :)
Leeuwarden is wel erg ver weg, maar wie weet... |
De 21e is een donderdag, ja.
|
Citaat:
;) De 21e is op een donderdag ja, dat is meteen ook de leukste uitgaansavond :) |
BOEHOE :'( Ik heb 's avonds een optreden van Arie en Sylvester, dus helaas dames, weer niet voor mij :'(
Maar ik start wel ff een topic, over een meeting bij mij. |
Citaat:
Ik heb er zin in! |
In principe zou ik wel kunnen :bloos:
|
He bah :( de locatie is prima, maar 21 Februari zit ik de hele middag op college en 's avonds bij de onthulling v/d nieuwe almanak :o
beetje te snel al :p |
Mja... ik vind Leeuwarden toch wel erg ver weg... :o
|
Citaat:
Ach, wat is ver weg, ik zit elke week wel minstens 2x 3 uur in de trein om ergens te komen ;) |
Citaat:
Maar goed... ik werk tot 18.30 uur dus tegen de tijd dat ik er dan ben moet ik weer weg :( |
Citaat:
|
Citaat:
@snoopy Je kunt natuurlijk blijven slapen! De rest is er ook pas om half 8 :) |
Aanwezig in ieder geval:
-Rob -neko* -metallica -x-spekkie-x Misschien: -crimson -snoopy Voor de duidelijkheid: rob, neko en metallica zijn er rond 19.30u. We gaan lekker film en series kijken met een hoop snacks, daarna uit in Leeuwarden (écht heel leuk ;)) en na afloop bij mij slapen. Ik heb een eigen huis, dus dat is makkelijk (y) De volgende dag moet ik echter om 12.30u richting school, dus ik kick jullie allemaal om 12.00u mijn huisje uit :p |
Hmmm... met blijven slapen valt t te overwegen... Hoe laat moet ik dan weg om om 11.30 uur terug te zijn in Utrecht?
(ik hou alleen stiekem niet van uitgaan... :o Misschien blijf ik wel thuis en ga ik vast slapen :D) |
Ik hoor trouwens vandaag of ik donderdagavond moet werken. Zo niet, dan kom ik denk ik wel :)
|
Citaat:
(Ik ben ook geen diehard stapper hoor, bovendien heb je in Leeuwarden meerdere manieren om uit te gaan :p) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |