![]() |
Het populaire tv-programma 'Flikken' !!!!!
Wie kent dit programma : Flikken ?????
|
Ik ken het wel, maar ik vind er niet veel aan... komt grotendeels doordat het Nederlandstalig is. Verder lijkt t allemaal een beetje op elkaar voor zover ik t gezien heb (er gebeurt iets, dr zijn wat verdachten, na wat gepuzzel komen ze eruit).
|
Het is toch Belgisch :confused:
...en ik vin het nie veel aan, beetje standaard. |
Het is inderdaad Belgisch, maar het wordt ook uitgezonden op de Nederlandse zender, namelijk Nederland 2. Op de Belgische zender wordt het uitgezonden op Tv1.
|
ik zie het wel eens als ik met mn familie meekijk vind het altijd raar dat het ondertiteld is :confused: Tis toch best te verstaan vind ik?
|
Citaat:
|
hm kheb t een aantal keer gezien omdat iemand t toevallig zat te kijken maar ik vind er geen zak aan en die ondertiteling is helemaal irritant! :)
|
Wel leuk hoor....
Tony gaat er trouwens uit, ze is bevallen |
Ja, ik weet het. En daarom komt er nu een dikke tr*t in de plaats, namelijk Ann Ceurvels. Als er iemand is die ik haat is zij het wel :(:(
|
Citaat:
De halve cast zal trouwens vervangen worden |
is dat een ziekte.?? Flikken.? noem jij dat populair.? :p ik ben een tv mens en ik ken het niet eens.. :p
|
Citaat:
|
Heeeeeeel bekend. Maar het speelt wel altijd 's avonds laat en dat is niet zo leuk :'( dan ben ik altijd keimoe de volgende dag, maar ja ... je moet er iets voor over hebben, zeg ik altijd maar :)
|
Citaat:
|
ik kijk niet naar die kut zenders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zouden mijn ouders echt gek worden :) maar het is nu voor een tijdje gestopt, de derde reeks is al lang gedaan. de vierde reeks start terug op 1 september :d:d ben superbenieuwd ;)
|
Citaat:
|
ik denk wel dat iedereen een bepaald kanaal op tv. heeft waar hij/zij veel naar kijkt :)
|
in Belgie speelt het altijd om 21u30 ofzo na een humoristisch programma van 'Woestijnvis', een productiehuis dat fantastische programm's maakt.Nu ja deze zondagis altijd DE topavond voor vrt, flikken is dan ook goed.
|
voila, dat bedoel ik dus ;)
Veel liefs, |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |