![]() |
[Graffje] :)
http://www.webdeveloping.nl/upload/?0986531432
Hij is niet schuin getekend, Maar hij lag schuin bij het fotograferen |
Hmm, het geheel ziet er imponant uit, mooi gedaan, mooie, strakke lijnvoering. Lekkere wildstyle ook...
Alleen vind ik dat je het 'kwijtraakt' zeg maar. Tot en met de cirkel in het midden ongeveer zit je goed, daarna verlies je de stuctuur.. de.. eh, volgorde zeg maar, dat deel past er niet zo goed bij :) Verder, moet je met deze stijl zeker doorgaan, kleur het eens in, voeg wat schaduw/perspectief toe, en je hebt een erg mooie piece :) Maagoed, zo makkelijk is 't ook niet.. graffen.. ik weet er alles van ;) |
K vind em erg mooi en denk idd ook dat het een hele goeie piece kan worden als je er kleuren en schaduwen aan toevoegt. Maar ben ook wel es nieuwschierig om te weten wat er nu eigenlijk staat :D
|
mwah ik vind m niet echt geweldig... ik vind m behoorlijk onleesbaar, maar dat zal wel aan mijn toyheid liggen :p ik hou niet zo heel erg van deze stijl, ik vind m niet zo heel erg strak, in tegenstelling tot wat p-chez zegt, op sommige stukken wel (pijl links), maar op veel stukken sluiten de lijnen niet goed aan (in het midden onderaan, bij de cirkel in het midden) en heb je verschillende diktes bij elkaar (ding helemaal rechts, halve 8 helemaal onderaan in het midden)... en het lijkt allemaal een beetje willekeurig neergezet enzo, alsof je er niet echt over nagedacht hebt maar gewoon in het wilde weg getekend..
btw: het is niet de bedoeling om je af te kraken, ik vind m gewoon niet zo mooi :) |
maak dat maar eens in het groot op een muur in het donker :o :p
|
(y) toppie!
lekker gefreestyled beetje gemixede steelozz en niet doen wat een ander zegt! als jy vind dat hij af izz izz dat jou ding.. want als je gaat doen wat een ander zegt is het niet meer echt van jouw.. (vind ik) en als je dan klaar bent kan dat tevreden gevoel echt weg zijn omdat het net niet goed is.. vind ik duzz heb ik namelijk 1 keer gedaan..NOT a good IDEA!! ik vind hem echt gaaf hij doet.. |
Citaat:
|
wat staat er? ;p
|
ga ik ni verklappen :)
|
hmmmm... is wel cool, lekker strak, maar zou em leuker vinden met kleur denk ik
|
lijkt op zo'n vaag Maya-schetsding...wel cool tho =]
|
Citaat:
voor de rest vind ik 't erg knap gedaan, kwou dat ik 't kon :) |