![]() |
emo - eten
Wat is jou origineelste emo - eten (emo - eten is eten dat je eet als je niet lekker in je vel zit of verdriet hebt)
gr! Thijs |
origineel is het niet, maar ik eet dan graag pizza ´s avonds. EN alles chocola betreft :p
|
Ik heb ook niets origineels, maar alles wat ongezond is :p
Voornamelijk chocolade, muffins, brownies, koekjes, donuts, en 's avonds idd iets van pizza of frituur. |
Ik ga dan eerder drinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Burrito's, junkfood, chocolade. Vaak niet een van deze dingen maar alles tegelijk. Als het maar gefrituurd is of in de oven kan.
|
Meestal ga ik dan heel uitgebreid en gezond koken. Verse groenten en aardappels schillen, dat werk.
|
Volgens mij is er nog niet zo lang geleden hier nog een topic over geweest.
Citaat:
Bij mij houdt emo-eten in: alles wat maar te eten is, maakt niet uit wat, nouja wel met de voorkeur voor zo ongezond mogelijk (vooral chocola...) |
Citaat:
|
Chocola en naturel chips.
Maar ik ga dan eerder drinken, eigenlijk. Want ik word stuiterig en vrolijk van alcohol. :o :D |
Citaat:
|
Boterhammen met veel hagelmix/vlokfeest/nutella, pff..
|
Al het ongezonde, dat ik lust en dat is een hoop. En al het ongezonde dat ik dan kan krijgen. :(
|
geen idee eigenlijk :confused:
ik eet volgens mij helemaal niét als ik down of unhappy ben. pas als ik terug opgevrolijkt ben krijg ik weer zin |
als ik down ben wil ik yoghurt, kaneel, meusli, met chocosaus erop.
|
maar wat lekker soep kan ook verhelderend zijn, dat met pepper en mangosaus
|
oreos! houd je ook lekker bezig..
anders een warme kop Thee en een super hete douche, helpt bij mij altijd, okal is dat natuurlijk geen eten :S |
Chocolade, chips, koekjes, friet, frikandel, veel saus. Altijd te veel in een te kort tijdsbestek -_-
|
Vooral koekjes en dropjes. Maar als ik down ben, eet ik wat er beschikbaar is.
|
Ik wist niet dat er jongens waren die uitdrukkingen als "emo-eten" en "niet zo lekker in je vel zitten" daadwerkelijk gebruiken, ipv alleen om meisjes uit te lachen :(.
Maar ik eet meer als ik me verveel dan omdat ik me niet goed voel. |
scheermesjes
|
Wat een dijenkletser.
|
Nou ik heb vandaag dus een meervoud aan stroopwafels gegeten én chocola. :|
|
Ben en jerry's, chocola, chips:o
|
Liters Optimel Vanille Yogurt met muesli en stukjes peer
|
Ik heb met een vriendin van mij de gewoonte om heel veel tomaten te gaan eten als we in een emotionele dip zitten. Tomaten, tomatensap, tomatensoep noem maar op. Op een rare manier worden we daar allebei gelukkiger van.
|
Citaat:
|
Ik heb dan juist een gebrek aan eetlust...
|
triple chocolate cookie van de AH :bloos:
|
SNIJbonen zullen emo's wel veel eten:)
|
Citaat:
|
OF ik eet dan practisch niets
OF ik kook heel uitgebreid om de afleiding die het geeft en het feit dat gezond eten je toch een beter gevoel geeft dan ongezond eten |
Citaat:
Recept voor SNIJbonen in VLEEStomaten? serveren met een Bloody Mary |
Citaat:
|
Tosti's!
|
Citaat:
|
Naja ik heb dat niet echt, vreetbuien omdat ik down ben ofzo, eerder omdat ik stoned ben. Dan eet ik alles wat maar voor 't grijpen ligt, ik ben dan ook vaak zo lui dat ik geen zin heb om wat te "maken". Maar als ik genoeg moed kan verzamelen bak ik een ei of maak een cheeseburger of frituur ik friet en frikandellen en kroketten. 't Valt me trouwens wel op dat voornamelijk vrouwen reageren op dit topic...
|
Mijn Emo-eten is niks, als ik me slecht voel dan wil ik niet eten ^.^
|
Hmmm...
Zolang het gezond is prop ik het me lichaam in. Emo of niet. ^^ |
droog brood
|
Alles waar chocola in zit, B&J, stroopwafels, dropjes, winegums, roze koeken. Eigenlijk alles wat zoet is en waar ook maar een beetje smaak aanzit. Maar ik ga ook veel roken en gewoon boos doen.
|
Citaat:
(terwijl ik niet eens weet of ik daar blij van zou worden want ik heb alleen maar ervaring met joints, niet met gewone sigaretten.) |
Hmm, heel ongezond eten.
Veel chocolade <4444 en verder erm chocolade koekjes en chocolade vla, chocolade ijs, hmm alles wel met chocolade denk ik. En ik krijg ook altijd zin in friet, terwijl ik dat normaal eigenlijk helemaal niet lekker vindt. En tja sigaretten <444 Maar das alleen als ik d'r helemaal doorheen zit en nergens zin meer in heb enzo, maar dat mag niet van mezelf dus wordt um niet. |
Citaat:
ot: Ohja, warme chocomel doet t ook goed. (Y) |
Chips en chocola
|
Citaat:
Maar ik kan me ook volstoppen met gewoon vanalles dat we in huis hebben, kaas, crackers met chocoladepasta en boter, koekjes, ik maak ook wel eens soep of iets van pasta dan :o. Citaat:
|
Ben & Jerry's of soortgelijk ijs. Ik kan dan echt in m'n eentje zo'n bak leegeten om me daarna nog kutter te voelen omdat ik walgelijk veel vet naar binnen heb gewerkt. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |