![]() |
[WI] Moderne Wiskunde Antwoorden
Hey :D
Ik wil graag even weten of 1 van jullie een site weet, waar wiskunde antwoorden opstaan. Mijn wiskunden informatie: Moderne Wiskunde 2a/b VWO Editie 8 Alvast bedankt!_O_ |
Op school hebben ze die vast wel... ;)
Als je ze nodig hebt om minder huiswerk te hoeven maken: AAN HET HUISWERK JIJ! Daar leer je tenminste wat van... |
Citaat:
|
http://homepage.mac.com/dickbuijs/pd...1(analyse).pdf
bedoel je deze misschien? overigens neem ik aan dat Donjeron gewoon zijn huiswerk maakt maar uit een vraag niet komt en dan zijn de uitwerkingen uiteraard heel welkom :) hiervoor gebruik ik deze site namelijk ;) |
En in het vervolg ook mooi een tag in je topictitel (verder moet ik me wel aansluiten bij Vinniebar: uitwerkingen zijn waardeloos als je zelf de oefeningen niet kan oplossen).
|
Nou soms helpt het me zeker op weg.
Als het goed is, heb je óf een antwoordenboek óf een CD-rom met antwoorden gekregen...? Wij hebben die methode (V6 echter) en een CD-rom en mijn broertje (vierde klas) heeft een antwoordenboek. |
|
ik heb gekeken maar ik kon geen uitwerkingen van moderne wiskunde 8e editie 2 havo hoofdstuk 8 vinden.
kan iemand mij hier mee helpen? |
Ja! ik heb precies hetzelfde nodig, ik kom met sommige vragen echt niet verder.
Als iemand het vind, Post het dan plzzzzz hier! |
Als je niet verder komt, kan je even goed hier een (en dan bedoel ik één zonder strikt te willen zijn, dus 'een klein aantal') vraag, en waar je vastloopt. Maar antwoorden op een heel hoofdstuk, daar kunnen we dan ook niet veel bij helpen.
Vergeet ook niet: niet iedereen heeft die handboeken, dus je beperkt je publiek al heel erg door te vragen naar een hoofdstuk. Oke, het is minder moeite, maar als je zelf ook wat moeite doet, zullen er ook direct meer mensen zijn die je proberen verder te helpen... |
Weet iemand ook een site waar je de antwoorden kunt vinden van:
Moderne Wiskunde hoofdstuk 10B VWO alvast bedankt! |
Citaat:
|
ik heb antwoorden nodig voor wiskunde havo vwo 1 deel b hoofdstuk 12
|
Citaat:
Citaat:
Veel succes met zoeken (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |