![]() |
Hitman 5 & Deus Ex 3
Na enige research heb ik geruchten opgevangen dat beiden games in de nabije toekomst zullen uitkomen. Weet iemand hier iets meer over? :p.
Beide games waren in mijn opinie Art of works qua gameplay. |
Deze games lijken mij wel weer wat, de vorige gaven mij ook aantallen uren speelplezier (y)
|
Ach Deus Ex 2 zoog.. enige goeie was dat je eindelijk iets aan die augmentations had. Die heb ik in Deus Ex 1 nog nooit gebruikt.
|
Vraag me af of ze in de volgende Hitman die schimmige rivaliserende organisatie nu eens concreet gaan (af)maken, of dat het bij een schaduwspel blijft.
|
Ik hoop inderdaad op een flinke verbetering van deux ex 3 tov deel 2. Terwijl ik deel 1 aan een stuk door heb uitgespeeld, was ik bij deel 2 eigenlijk na een uurtje spelen al verveeld.
|
Hitman <3 Tot nu toe was elk deel gewoon gaaf
|
Citaat:
|
Het concept achter hitman is gewoon enorm aantrekkelijk vind ik.
En deus ex idem dito, is een science fiction getinte game die uiterst in mijn smaak ligt. En deus ex 1 was misschien wel de betere van de 2 maar ik vind beide series toch goed. Hopen dat de 3de versie de beste vanal wordt. Naar schijnt was "Project snowblind" infeite gemaakt om een deus ex versie te zijn. Ben die game nu aan het downloaden ;). Heeft iemand met dezelfde smaak als ik soms enkele stevige aanraders? Ah Vampire the masquerade en bloodlines vond ik ook uberzalig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |