![]() |
4 kilo eraf in 2,5 dag
kheb griep, maar is dit niet érg veel en snel?? maja heb ook bijna echt niets gegeten..
heb het nu sinds zondagavond.. ben echt zwak nu... iemand tips voor voeding om weer snel aan te sterken?? |
Dat kan best als je flinke griep hebt. Gewoon langzaam aan weer meer gaan eten, totdat je weer op je 'normale' eetpartoon zit. Vaak komt het gewicht er dan wel gewoon weer aan.
|
Zodra je weer beter bent en gewoon eet, vliegt dat gewicht er net zo hard weer aan als dat het eraf ging. :)
|
Ik was ook 3 kilo afgevallen door een griep.
Als je je weer beter voelt, gewoon weer normaal gaan eten. Kippenbouillonnetje is lekker! |
je gewicht schommelt qua vochtbalans al een paar kilo... dus kan prima. Het zal geen 4 kilo vet zijn... Prbeer wat te eten en vocht (en zout) aan te vullen
|
Das allemaal vocht. Je lichaam bestaat voor 70 procent aan vocht, dus dat kan bij een goeie griep al snel een paar kilo schelen. als je weer beter bent zit het er in no time weer aan :)
|
zout en vocht aanvullen en het zit er zo weer aan.
|
ok :)
vaak heb ik na griep ook last van een beetje misselijkheid en beetje duizeligheid, mij lijkt dit gewoon omdat het lichaam een opdonder heeft gehad en zich niet zo heel snel kan herstellen ofzo. Of weet iemand beter wat dit kan zijn? |
stoppen met roken, als je dat doet....ik was in 1 maand ook 7 kilo afgevallen. Toen ben k gestopt met roken en is het er weer bij gekomen
|
Citaat:
|
maar kom je wel van bij ;)
|
Citaat:
En sommige mensen zijn sterk en negeren hun stoppen-met-roken-honger :P, dus die komen niet aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |