![]() |
Recht op geld of niet?
Hallo,
Ik heb in de afgelopen zomervakantie bij de AH gewerkt, 2 weken na het einde van de zomervakantie heb ik ontslag genomen en werk nu dan ook ergens anders( Bezorger, dus niet bij AH) Toen ik werd aangenomen kreeg ik te horen dat ik recht had op het AH medewerkers voordeel plan wat inhoud dat ik een bonuskaartnummer van bijvoorbeeld me moeder moet geven en dat ik dan 10% krijg van alles wat me moeder koopt. Dit werd per kwartaal betaald en was allemaal netjes geregeld. Echter nu ik al lang niet meer bij AH werk heb ik toch al 2 keer op mijn rekening ongeveer 90 euro ontvangen als ''Medewerker voordeel plan van de koninklijke Ahold'' 3 dagen geleden heb ik voor de derde keer ongeveer 90 Euro ontvangen van het medewerker voordeel plan, dit is allemaal heel lekker maar heb ik hier wel recht op sinds ik helemaal niet meer bij de AH werk? -Jegor |
Lijkt mij niet eerlijk gezegd..
|
Ik kan me voorstellen dat er een administratie bestaat hiervoor die maximaal pas een aantal maanden later deze bedragen uitbetaalt.
Maar of dat zo waarschijnlijk is? Er is best kans dat je hier inderdaad geen recht op hebt. Besef je dan: de AH kan dit terugvorderen. Het is geld waarvan jij redelijkerwijs kon vermoeden dat je er geen recht meer op hebt, omdat je niet meer bij de AH werkt. Als ik jou was zou ik het geld apart zetten of gewoon niet uitgeven en navraag doen. :) |
Inderdaad, lijkt me van niet. Vraag het na, dan weet je het zeker.
|
Ok dank jullie wel voor jullie hulp, ik denk dat ik het geld inderdaad apart zet en dan bekijk of ik mischien niet nog een keer zoeits krijg, zo ja dan ga ik het uitzoeken.
|
vaag, het max per kwartaal is 75euro met een totaal van 300 per jaar,
uitbetaling geschied eenmaal per kwartaal tegelijk met het periodeloon. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |