![]() |
Intro's
En dan bedoel ik die intro's als je het cd'tje erin stopt, en niet wat je ziet als je een campaign begint!
Het nut ervan is me niet altijd even duidelijk, en het valt me ook op dat het steeds minder voorkomt, maar er zijn wel een boel gave! Het is ook tof om ze op youtube weer op te zoeken, vooral die klassiekers die je al tijden niet meer hebt gezien. Welke zijn jullie vooral bijgebleven? |
Het is natuurlijk hardstikke duidelijk dat er geen enkele betere intro is dat die van Carmageddon en iedereen die het tegendeel beweert staat glashard te liegen. Dat dat even duidelijk is.
Daarnaast weet de intro van Diablo me ook altijd wel te raken, maar dat is omdat dat spel gewoon zo goed is. Ik moet hem eigenlijk niet kijken op Youtube, want dan wil ik het weer spelen en dat leidt tot niets. Edit: Doen mijn JijBuis-films het niet, of ligt dat aan mij? |
Vroeger vond ik die intro van Age of Empires I wel mooi.
|
[QUOTE=LUH-3417;26993558]Daarnaast weet de intro van Diablo me ook altijd wel te raken, maar dat is omdat dat spel gewoon zo goed is. Ik moet hem eigenlijk niet kijken op Youtube, want dan wil ik het weer spelen en dat leidt tot niets.
[QUOTE] Natuurlijk leidt dat tot iets. Tot mooie dingen! Zoals runes, Armoursets en meer prachtigheid ;) OT kan ik er eigenlijk geen verzinnen:bloos: |
Street Fighter II.
Waar die blanke gast die neger K.O beukt. |
|
DoA beach volleyball! \o/
Om maar effe serieuzer te zijn: Final Fantasy 3 op de DS. Ongelofelijk knap hoe ze op die 2 kleine schermpjes zo'n mooie FMV kunnen maken. Overigens vind ik het bij het starten van een nieuwe game altijd leuk om de intro door te laten lopen (als die er is). Als het een goede is brengt hij je alvast mooi in de sfeer van de game. Oh, vergeet ik bijna de intro voor FF12, dat is gewoon een mini-film! |
De intro van Starcraft: Brood War vond ik wel gaaf.
|
Harre.
[filmpje] |
MGS2
|
Citaat:
|
die van AoE I keek ik toen iedere keer als ik dat spel speelde weer af, maar eigenlijk heeft dat meer met iets van Total War te maken dan met AoE :D
die van mgs is ook gaaf ja, die van 1 en vooral die van 3 ook, net alsof je een james bond film opzet (y) verder staat deze me om een of andere reden nog goed bij: http://www.youtube.com/watch?v=IOLHClMNyp4, gaaf spel was dat destijds! die van gran turismo 2 ook, al is het maar om de muziek: http://www.youtube.com/watch?v=x4M_G-UUDE8 |
Citaat:
[you*tube]http://nl.youtube.com/watch?v=GyWFX0FPhOA[/you*tube] |
misschien ook beter gewoon links neer te zetten, hoeft het topic niet zo lang te laden
|
Citaat:
|
Ah, bedankt. Is ook nieuw, of niet? :) |
Baldur's Gate intro doet me ook wel iets, omdat het spel zo geniaal is.
Toonstruck Metal Gear Solid (PSX), onheilspellende muziek en toffe voice-acting. |
Jullie lullen maar, Warcraft heeft fucking goeie intro's
Maar ik ga akkoord, de 2de Metal Gear Solid had een ook een mooie intro. De beste voor mij blijft... Super Mario 64:P |
Dawn of War! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |