![]() |
Internet'baantje'
Ik zou graag geld willen verdienen mbv internet. Post hier a.u.b geen mail-klik-programma's als EuroClix enzo..
Ik ken mensen die rond de 700 euro per maand verdienen mbv t internet, maar volgens mij willen ze me geen 'guided tour' geven in hun wereldje. Ik ken ook mensen die meerdere websites hebben en op de één of ander manier daar geld mee verdienen (Google AdSense?). In ieder geval, is er iemand die mij misschien kan helpen hiermee? Ik zou het enorm op prijs stellen. Ik kan geen normaal baantje vinden waarbij de tijden goed uitkomen. Ik heb werkelijk bijna overal gesolliciteerd. |
Citaat:
Als je *wilt* kun je zonder probleem voor school een krantenwijk van een ochtendkrant lopen, of folders, die minder betalen, maar flexibeler zijn. |
Als je echt op internet geld wil gaan verdienen kom je algauw op de hosting branch uit. Dus websites bouwen, beheren en verkopen voor anderen. Een maat van mij is sinds een aantal maandjes actief in de branch en verdiend er redelijk (lees een weekendje uitgaan per maand) mee.
Het voordeel is inderdaad dat je er je eigen tijden in kan stoppen en als je het handig (maar onbeschoft) doet bijvoorbeeld ook de google'ads verdiensten op kan strijken. Veel is dat volgens mij niet wat erbij komt daarvan. Het nadeel is wel dat je verantwoordelijk bent voor het beheer van de site en extra geld kwijt bent (maar als je het goed doet ook weer terug verdiend) aan het opstarten van zo'n bedrijfje. Ik weet niet precies hoe hij het doet en ik ben er ook niet handig genoeg in om het te begrijpen, maar volgens heeft hij een pc thuis staan en deelt hij zijn huisverbinding met de verbinding voor de sites via een gedeelde (dure) internetlijn. |
Citaat:
Btw inderdaad websites gaan bouwen maar daar moet je wel goed voor zijn en kwaliteit voor kunnen afleveren. Het is wel flexibel |
Ik train veel per week en kom soms dan ook 's avonds laat pas thuis. Daarnaast wil ik het weekend, of minstens 1 dag, vrijhouden voor huiswerk.
|
Citaat:
Het is maar waar je de tijd vandaan wilt halen, maar er kan niet van alles tegelijk. |
Ja maar ik kan niet zomaar vrij nemen haha
|
Citaat:
|
Ja, maar ik train met een team =(
|
Citaat:
Verder weet ik weinig van verdienen op het internet. Ik vul enquêtes in, maar dat schiet niet echt op ;) Op mijn 15e werkte ik in een keuken waar ik voornamelijk schoonmaak werkzaamheden verrichtte, salades maakte en aan een lopende band maaltijden portioneerde. |
Citaat:
en je zou inderdaad 's ochtends eerder op kunnen staan en een krantenwijk nemen. |
Iets als websites bouwen ofzo kun je doen wanneer het je uitkomt. Je hoeft je bijvoorbeeld niet om te kleden, niet te fietsen, etc.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik er gigantisch veel geld mee wil verdienen, haha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En wanneer zou je dan willen werken? Reistijd hoeft tochniet heel veel te zijn kan al vaak maar 5 minuten zijn.
En idd wat domus zegt zo flexibel is het ook weer niet. Geef ens je week rooster... |
Citaat:
Op de overige avonden zou je bijvoorbeeld kunnen vakkenvullen of koopavonden draaien in een winkel. Of 's ochtends de ochtendkrant lopen. Of de zaterdag werken ergens, dan heb je nog de zondag voor je huiswerk. |
Reclame maken is hier echter verboden, en voor die reflink zal jij dus een ban krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vraag aan de topicstarter is nu: wat kan je? Sommige mensen verdienen geld omdat ze iets kunnen wat anderen niet kunnen. Misschien is dat een oplossing? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |