![]() |
2008 Outlook
Welke spel zit jij op te wachten
+eigen mening. Maakt niet uit welke platform, geef gwn de toppers |
super smash bros brawl
enzo |
GTA IV voor de pc, maar ik weet niet of die in 2008 gaat komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.. ik vond het al zo raar, een topic over Microsoft Outlook 2008 op games
|
Deus ex 3, al weet ik niet zeker of hij dit jaar uit gaat komen.
Verder natuurlijk de nieuwe wow-exp <o/ |
Ik heb tot nu toe nog weinig gehoord over de WoW-expansie waardoor ik de neiging krijg mijn abo weer aan te zwengelen.
|
Citaat:
Maar zelf wacht ik met smart op Super smash bros brawl voor de Wii en GTAIV voor de 360.. |
GTA IV en White Knight Story *O*
|
Citaat:
Maaruh GTA IV zit ik al heel lang op te wachten OP DE PC!!! Ze moeten meer console games downloaden en branden, dan maken ze tenminste weer zooi voor de PC :p + WoW expansion. |
Ik verwachtte idd ook MS outlook :o
Overigens kijk ik ook wel uit naar de nieuwe WoW expansion en Wild Arms 5 op de PS2 en Final Fantasy 4 op de DS. Verder niet echt veel boeiends (althans niet wat ik kan draaien) |
Citaat:
|
Empire Total War als het goed is, daar heb ik nou echt zin in :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist niet dat je zelfs met WoW zo links was kazet! Vanwaar wil je dat?
|
Final Fantasy IV voor de DS, eigenlijk. <3
En misschien Guitar Hero IV en FFXIII, maar die weet ik eigenlijk niet zo zeker. |
Fallout 3 en Diablo 3, maar vooral van die laatste lijkt 2008 me onwaarschijnlijk.
Oh, en die prequel van S.T.A.L.K.E.R. Dit keer maken die lui iets waar ze geld en tijd voor hebben. Pakt vast goed uit. |
Citaat:
maar komt die dit jaar al wel uit dan? |
Citaat:
|
PvP? xD
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW net MTWII gehaald, lekker proberen :) EN de romans afmaken als Syraceuse in Roma Surrectum mod :P |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er nog leuke mods voor rome? die ook echt d emoeite waard zijn dus. Een rome mod voor MTWII, dat zou wat zijn*O* |
Er was toch die real mod? Maar die heb je vast al. Ik dacht zelfs ergens gelezen te hebben dat Empire TW voor Q2 2008 gepland was... nu ja, Empire TW en GTA IV gaan hoe dan ook ooit samen een prachtduo worden voor mij; als ik even genoeg heb van de één, heb ik nog een briljant spel liggen dat totaal anders is. :)
|
Citaat:
Ken je www.twcenter.net? Daar staan echt superveel mods op, moetje maar eens kijken. Die ik nu speel, Roma Surrectumheeft alles veel gedetailleerder, allerlei verschillende legioenen die er allemaal anders uitzien, de wereld is 2x zo groot, en veel betere graphics dan vanilla. En er is er ook een met als wereld Middle-Earth en units etc, ook supermooi(de mumakil zijn echt ziek, zo groot :evil: ) Fourth Age: Total War Ik net wat MTWII gedaan, maar het is inderdaad niet zo leuk als RTW, al zijn de grpahics wel super. edit: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=138438 Hier skins van romeinen voor medieval 2, echt zooo fuckin mooi, niet normaal. http://i249.photobucket.com/albums/g...deita/impb.jpg |
Spore, GTA IV.
|
GTA IV
Street Fighter IV (ook al ziet het er nogal crap uit) Resident Evil 5 SSBB Fable 2 Far Cry 2 Deus EX 3 Ninja Gaiden II Alone in the Dark Soul Calibur IV Ryū ga Gotoku Kenzan! |
Street fighter IV ziet er juist precies uit zoals het eruit moet zien.
|
Citaat:
Zelf was ik wel blij met Rome Total Realism.. daar waren alle historische fouten van vanilla uitgehaald, en was de kaart inderdaad ook groter + nieuwe units. Verder barst het jammer genoeg ook van die halfbakken mods, dan heeft iemand er fijn 'n stukje kaart bij gebouwd, maar verder niks, fo iemand heeft 3 nieuwe factions gemaakt, maar weer geen kaart. Terwijl ik juist van alles het goede wil, en dan ook nog graag een beetje naar waarheid. Die romeinse legioenen voor MTWII zien er helemaal geweldig uit inderdaad(y), maar voor zover ik weet is die mod nog niet uit. Zelf speel ik nu stainless steel voor MTWII, groot deel van de fouten van vanilla zijn eruitgehaald, en de kaart is ook groter gemaakt en meer factions/nieuwe units. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed dat was offtopic eigenlijk. Wat kunnen we eigenlijk nog verwachten? |
Citaat:
|
Bully voor op de Wii
|
Mass Effect voor PC.. Mei als 't goed is :)
|
Citaat:
|
En dat die datum ook geldt voor Europa.
|
Duke Nukem Forever!
|
Oh en Spore ga ik ook voor betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedkoopste feestje ooit.
|
De nieuwe metal gear, eindelijk komt ie uit he
|
Ik ben zelf al heel lang opzoek naar die mods voor MTW2 naar rome. Ik ben dus ook heel blij met die links die hier boven zijn gegeven, maar de links doen het niet. En op de site zelf kan ik de mod niet vinden. Wie kan me helpen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |