![]() |
De mooiste spel- en grammaticafouten #4
Omdat de andere vol is en er twee topics mogen.
@ pippeloen: "ik had me eigen" was hier geen taalfout hoor.:nono: http://forum.scholieren.com/showthre...6#post26992416 |
Leg eens uit hoe dat een correcte zin kan zijn?
|
Tuurlijk wel.
|
Citaat:
|
Het is gewoon fout. Je kan er gewoon niet tegen dat je zelf posts van andere forumers drie keer controleert op fouten, en er nu zelf naast zit en terechte kritiek krijgt. :nono:
|
Neen, want ik zit er niet naast. Het is geen fout. Daar veranderen jullie niks aan.
Plus ik controleer niet op fouten, die vallen op. :nono: ontopic:p Citaat:
|
:rolleyes:
|
Als je dan al 'eigen' wilt zeggen, dan is het alsnog een fout, want dan is het niet 'me eigen' maar 'mijn eigen'.
|
Neen, ik zeg 'me eigen'.
|
soijafail
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is fout, maar je wist dat het fout was.
maar ja, als een moordenaar een moord pleegt, dan weet ie meestal ook wel dat het niet mag :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kusje voor kz ;)
|
Conclussi:
EDIT: Citaat:
Bah |
:confused:
|
Wat een vreemd topic is dit geworden.
|
Citaat:
|
Ik zou eerst eens zelf fatsoenlijk leren schrijven, en dan pas anderen op hun fouten gaan wijzen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie snappen niks van woordenschoonheid!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies, dat is geen 'abn'.
|
Hou op met spammen, jongens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg :D
|
omg :D
|
|
<3 het beestje heeft een naam *pink traantje weg*
|
Citaat:
|
Citaat:
(denk ik :o ) |
Citaat:
blok hout = een blok van hout trosdruiven = druiven die in een tros groeien tros druiven = een tros van druiven lange afstandsloper = iemand die afstanden loopt en lang is langeafstandsloper = iemand die lange afstanden loopt hoge snelheidstrein = snelheidstrein die hoog is hogesnelheidstrein = trein die hoge snelheden behaalt dagschotel = schotel van de dag (op het dagmenu) dag schotel = een wensuiting: "Dag vogels, dag bloemen, dag schotel!" fantastisch! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |