![]() |
Wat is jouw seksuele voorkeur???
Vertel maar!!:D:p
|
Bevers.
|
Citaat:
|
Gluipige Bever, kom er maar in!
Remco, ik stel voor dat je eerst begint met jouw probleem. Je bent dus homo, neem ik aan? :) |
Kebab
|
bange meisjes
|
aardbeien met slagroom*O*
|
Citaat:
OT: I like beavers, too. I like 'm stuffed. :y |
slotjes
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ik heb geen problemen, maar ik ken iemand die wel homo gevoelens heeft, dus vandaar dit topic |
Citaat:
|
Citaat:
|
Openstaand voor veel dingen.. Ben geen homo maar heb wel is lol gehad met een buurjongen. Klinkt misschien gek, maar ik voelde er verder niks bij (Behalve dat ik heeel lekker klaarkwam dan :eek:) Zou best is voor een trio in zijn bijvoorbeeld en ook iets met de jonge doen, waar het meisje wel bij is dan hè :D
Ojeee wat een fantasie weer !! |
|
Gatverdamme Timstar.
|
Citaat:
..? |
Nou, ik zat net lekker te eten en dan kom jij met je verhalen over zaad spuiten in het gezicht van andere jongetjes.
Ik ben trouwens hetero, vandaar. |
Citaat:
|
Dat jij die reply post zegt ook iets over jezelf.
|
Citaat:
Goh, wat gaat er nu komen? :D |
Ik wist niet dat Uice zo grappig was :)
Held (y) |
Zaad spuiten in het gezicht van andere jongetjes.. Dat maak jij ervan. Dacht dat er wel volwassen mensen zouden zijn hier :). Anyway, als je het zonodig moet weten door je eigen fantasie die je eraan toevoegd, ik ben alleen afgetrokken door een jongen en verder niks.
& als je in een topic komt waar mensen gaan vertellen over hun seksuele geaardheid, en jij er niet tegen kan als iemand dus homo is en zaad spuit in het gezicht van andere jongens, zou ik je toch verzoeken niet te gaan eten terwijl je dit topic leest. :y |
Je hebt echt de humor van een 17-jarige homo
|
Uhm... Tijgers (A)
|
Citaat:
Dacht dat dit een normaal forum was waar mensen elkaar respecteren, blijkbaar niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Held (Y)
|
Citaat:
ontopic: Mijn seksuele voorkeur? Harde SM natuurlijk. Hoewel slotjes op onzinnige topics die volgespamt worden me ook mateloos opwinden. |
Hoewel de verdere inhoud van dit topic aan me voorbij gaat: lichtelijk biseksueel, mannen voeren zeker de boventoon!:cool:
|
Citaat:
Maar inderdaad, jou seksuele geaardheid is nu wel bekend hoor, heel duidelijk. For the record.. Ik ben verder gewoon hetero, en ik denk niet dat ik de enige jongen ben hier die wel is **** Uice, je kan beter even wegkijken van het scherm nu, als je wat zit te eten !!! SPOILER **** een ''rukmaatje'' gehad hebt vroeger, neem ik aan. Ik zou bijvoorbeeld nooit verliefd kunnen worden op een jongen, nee, dan heb ik liever een meid ;). |
waarom heeft nog niemand de boterhammenworst genoemd?:nono:
|
Citaat:
bi·sek·su·eel (bijvoeglijk naamwoord; biseksualiteit) 1 seksueel gericht zijnd op beide geslachten Ik vind verliefheid daar dus niet mee te maken hebben. |
Citaat:
|
Waarom zou je exact moeten weten wat je "bent"? :confused: Hokjes zijn zò krap. Als je je maar goed voelt bij de dingen die je doet. Ik word obviously verliefd op mannen, wil niet zeggen dat sommige meisjes niet supermooi zijn.
|
"Rukmaatje" :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt echt de humor van een 17-jarig homo'' Als je dat humor vind.. :| |
ah kom op:P
|
Citaat:
Jaaa sorry het klinkt gewoon niet grappig.. als ik diegene nou vaker tegenkom op het forum en ik ben bekend mt mensen enzo, maar ik ben hier net nieuw en dan krijg ik een reactie zoals dat :rolleyes: Maarja hou op met zeiken daarvoor ben ik hier niet voor *O* |
nou ok, goed punt.
maar ja, op dit forum moet je het meeste inderdaad wel met een grote korrel zout nemen:) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
OT: Ik ben tofuseksueel. |
Citaat:
En showbi's moeten echt branden in de hel. |
Citaat:
|
Hetero. That's all
|
Hier zijn al teveel topics over geweest! Slotje.
|
Kerels met een voorliefde voor diepvriespizza's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |