![]() |
Ogen glijden, zweven over
herinneringen van, een vergane tijd Zoekend naar, een verborgen verleden vrezend, huiverend, waarnaar de weg haar leidt Een jonge ziel heeft leed verscholen onder de mantel van het heden Haar blik voorheen altijd geworpen op de toekomst , die haar zou bevrijden Maar het heden laat zich nu zakken en het verleden staat in het licht Beschenen worden flarden herinneringen en brengt mij, uit mijn evenwicht Maar mijn ogen blijven op de hoop gericht |
Ik vind 't mooi...
Het taalgebruik staat me zeker aan... de rijm is wat simpel, maar is wel voldoende voor dit gedicht...het loopt gewoon lekker...(y) |
Heel mooi en kwalitatief gedicht heb je hier neergezet.
Jij kan dat ook echt goed he :D Een gedicht zo als je het misschien wel schrijven MOET, diep duidelijk poetisch verantwoord. goed gedaan. hoop ja vandaag nog op msn te zien kusssSSSSs xxxxxxXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxx ludennis |
Danks beiden:)
en Dennis>>>>> :o...niet overdrijven he :p Liefs(K) Mariamne |
Yupz heel mooi....schuingedrukte is eigenlijk beetje overbodig...but I like the style and the words that come with it...
|
kvinnem erg mooi
laatste afsluitende regel vind ik -grappig genoeg' er niet echt mooi bij... normaal houd ik wel van afsluitende zinnetjes maar dit gedicht is erg mooi en die regel vind ik er niet zo bij passen, te cliche misschien? kannut niet goed uitleggen sorry meer een gevoel gedicht is heel erg mooi beetje herkenbaar soms wel |
Tnx:)
Secreet>>schuingedrukte vind ik zelf wat minder, maar toch hoort het er inhoudelijk naar mijn gevoel echt bij.... Prinsesje>>Begrijp ik, ik zat zelf ook met die zin :), maar ik wil 'm toch nie weglaten, omdat het inhoudelijk wel wat belangrijks toevoegt.. xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |