Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [Hardware]beeldscherm (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=166962)

sanderrr 24-07-2002 09:31

beeldscherm

Mijn beeldscherm ītriltī in een keer........

mijn instellingen zijn 1024*768
refresh rate 85Hz
color quality 32 bit

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Paperz 24-07-2002 10:51

Trilt ie ook als je de resolutie lager zet? of de refreshrate hoger? (of allebei)

Refro 24-07-2002 11:00

En is het een "echt" beeldscherm of zo'n K$&tding van een paar honderd gulden bij de wibra??

En als het een echte is en er zit nog garantie op dan is het het probleem van de fabrikant

sanderrr 24-07-2002 11:59

Nee het is een echt beeldscherm, ze hebben al een seen nieuwe geleverd maar nu doet ie het weer, dusss

Ikedea 24-07-2002 16:53

Citaat:

sanderrr schreef:
Mijn beeldscherm ītriltī in een keer........

mijn instellingen zijn 1024*768
refresh rate 85Hz
color quality 32 bit

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Lol!

Kan een paar dingen betekenen:

1, staat 'ie in de buurt van iets dat die trillingen kan veroorzaken, een (veelal oudere) tv, een magnetron of zoiets?

2, minder voor de hand liggen, maar blijft je "deg" knopje (als je die hebt op je beeldscherm) hangen!>>???

ik had dat ook, was dus bij mij de magnetron :D :eek:

Nu niet, de magnetron eruit gemieterd :rolleyes: :p :D

sanderrr 24-07-2002 22:10

Citaat:

Ikedea schreef:

Lol!

Kan een paar dingen betekenen:

1, staat 'ie in de buurt van iets dat die trillingen kan veroorzaken, een (veelal oudere) tv, een magnetron of zoiets?

2, minder voor de hand liggen, maar blijft je "deg" knopje (als je die hebt op je beeldscherm) hangen!>>???

ik had dat ook, was dus bij mij de magnetron :D :eek:

Nu niet, de magnetron eruit gemieterd :rolleyes: :p :D

Ja dat kan het misschien wel zijn, er staat een al oude tv tegenover het beeldscherm :) , maar kan het dan zijn dat het beeld trilt ook al staat de tv uit??

Quintiano 25-07-2002 11:23

Citaat:

sanderrr schreef:

Ja dat kan het misschien wel zijn, er staat een al oude tv tegenover het beeldscherm :) , maar kan het dan zijn dat het beeld trilt ook al staat de tv uit??

Er is heus een simpele manier om daar achter te komen, hoor. :/

sanderrr 25-07-2002 15:35

Citaat:

Dobermann schreef:

Er is heus een simpele manier om daar achter te komen, hoor. :/

ja sorry, ik heb het een beetje krom geformuleerd, ik bedoelde te zeggen dat het beeldscherm ook trilt als de tv uit staat, ligt het dan aan die tv of niet?

Ikedea 25-07-2002 15:41

Citaat:

sanderrr schreef:

ja sorry, ik heb het een beetje krom geformuleerd, ik bedoelde te zeggen dat het beeldscherm ook trilt als de tv uit staat, ligt het dan aan die tv of niet?

kan ook storing met magnetische velden zijn ofzo, probeer dan is eff die tv uit de kamer te zetten, of echt een 2 meter uit de buurt. Is het dan nog steeds, ja dan weet ik het ook niet meer

ratsja 29-07-2002 20:35

moet je eens kijken of er speakers aan de monitor zitten, of in de buurt van de monitor.
Wat doet het beeld als je een klap(je) op de monitor geeft ?
Is het een merk monitor, zijn de drivers geinstalleerd.

succes

Cybernetic Dreams 30-07-2002 08:05

burolampjes, luidsprekertjes, andere elektrische apparaten (zelfs je pc, heb ik ondervonden) uit de buurt houden.

sinds wanneer is het trillen begonnen? heb je toen iets bijzonders gedaan?

(lekkere tag ook in je topictitel ;) )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.