![]() |
Neerlands grootste vechtsporter!
Wie is er in Nederland groot in de vecht/verdedigingsport?
Tegen wie kunnen we opkijken? Iemand die nog midden in z'n carriere staan? |
Geef zelf eens wat meer aan? Op zich wel 'n topic dat inhoud kan hebben, maar je openingspost zou iets uitgebreider moeten...:)
|
semmie schilt toch???
|
Peter Aerts
|
Peter Aerts en Badr Hari.
|
Remy Bonjasky natuurlijk, n00bs. Peter Aerts midden in zijn carriere? Die gast is op. Heeft wel veel bereikt. Net als Ernesto Hoost.
Sem Schilt zie ik idd ook nog wel een truukje doen. |
dan ernesto hoost op 1, schilt cker al op 2 en aerts op 3, bonjasky staat top 10 maar veel meer egt niet srry :P ik mag m wel, maar je ziet dat ie net ff te weinig laat zien in vergelijking met schilt ;)
|
Ramon Dekkers
|
Ted de Braak
|
Ted v/d Parre.
|
Peter Aerts
|
Sammy Kuffour
|
Citaat:
OT: Peter Aerts en Ernesto Hoost zijn wat mij betreft de mensen tegen wie je op kunt kijken. Van de gasten die aan het begin/midden in hun carriere staan zijn dat toch wel Remy Bonjasky en Badr Hari... hoewel ik van Hari geen fan ben, maar dat is vooral omdat ik het een arrogante kwal vind :) |
Citaat:
|
Sem Schilt
|
Citaat:
|
Citaat:
[edit] Wikipedia en google bevestigen dit ook, zie niets over een vechtsport staan :o |
Het was licht cynisch, ik zie weinig toegevoegde waarde in dit topic behalve een opsomming van (wel en niet) serieuze namen, als je er dan toch een topic over wilt maken dan kan er een algemeen (nationaal) vechtsport-topic worden gemaakt. Deze gaat dicht voordat er nog meer onzin komt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |