![]() |
[Vraag] Help mij hiermee aub
Ik zit momenteel in de knoop, mentaal, en dit is eruit gekomen. Ik wil het alleen leren begrijpen, en ik kom er niet helemaal uit. Ik vraag dan aan jullie, lees dit en geef mij jouw mening van wat er aan de hand is. En misschien helpen jullie mij daarmee weer positief in het leven staan. Ik hoop dat jullie bereidt zijn mij te helpen. En voor zij die mij nog kennen dan DoP,
met vriendelijk groet, Skullie / Skull-Head, of gewoon, Jeroen. Dank jullie wel ik zit gevangen in een geest die hier niet thuis hoort een behulzing in een grote behulzing waar ik twee kijkgaten heb om de wereld te zien met oogkleppen op vergrendeld en bewaakt door mijn geest neemt mijn gevoel het over mijn oogkleppen worden groter mijn ziel komt er niet tussen terwijl mijn onderbewustzijn vrij wil zijn en van mij een rebel maakt niet tegen de wereld maar tegen mijzelf mijn eigen geest mijn gedachten spoken niet in mijn dromen, maar overdag want in mijn dromen ben ik pas gelukkig even weg van de dubbele behuizing maar eindelijk terug in mezelf en mijn lichaam loopt ook achter mijn geestelijke kracht word vernietigd door mijn lichamelijk onkunnen onderdrukt door mijn gevoel |
hoort dit niet thuis op 't psychologie-topic? of ehh kan 't hier wel gewoon blijven?
|
Hier op DOP wordt poëzie beoordeeld. Ik kijk zowel naar vormaspecten als naar de inhoud (die in enige mate representatief moet wezen). Poëzie is inderdaad een (te) makkelijke weg om gevoelens te uiten. Maar om u mentaal te helpen, nee bedankt. Daarvoor bestaan er eerst en vooral professioneel opgeleide mensen. Zoals hierboven verwijs ik u verder naar pyschologie topic. Daar staan de mensen te poppelen om jouw te helpen.
|
Hee Jeroen, hiermee kun je beter terecht op het subforum psychologie.
hier vindt je het gedichtentopic op psychologie. DoP is niet bedoeld om diep in te gaan op de betekenis of achterliggende gedachten van een gedicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |