![]() |
Quoten uit een gesloten topic
Is het misschien mogelijk om iets te implementeren waardoor je toch kan quoten uit een gesloten topic, maar niet meer kan posten. Hierdoor kan je iig makkelijker reageren in een volgend topic op wat iemand zei in een gesloten topic.
|
Bijvoorbeeld door het multiple quote niet weg te halen als een topic sluit, waardoor de berichten wel kunnen worden geciteerd. Het zou inderdaad handig zijn.
|
Helemaal mee eens.
|
ik stem voor (y)
|
Lijkt me een goede optie ja :)
Erg handig om dingen te kunnen qouten wanneer de 500 posts bereikt zijn in een topic :o |
Citaat:
|
wow, dat zou echt een geweldige functie zijn!! bijna net zo goed als het nieuwe "laatste ongelezen bericht knopje" (waar ik nog steeds heeeeeeeeeeel dankbaar voor ben _o_)
|
voor
|
Absoluut voor!
|
Je zou maar tegen zijn.
*slijpt mes* |
voor
|
Citaat:
|
Dat zou echt heel handig zijn ja! ik ben voor (y)
|
Voor, uiteraard. Als FB kan dat wel maar het lijkt me voor leden ook een fijne optie. Alleen ga ik er niet over dus het wachten is op Marco.
|
Het lijkt mij ook handig, maar het is geen standaard functionaliteit en er bestaat ook geen plugin voor dus vooralsnog is het niet mogelijk.
|
Oh ja, ze zouden er wellicht naar kijken na de nieuwe software!
|
woensdag!
|
Citaat:
|
Weet ik veel :p Het is iig geen standaard functionaliteit dat leden het ook kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan krijg je gewoon hetzelfde effect als je een bericht wil posten, maar tijdens het typen van dat bericht iemand anders de 500e post maakte |
Als je alleen het multiquote knopje zou kunnen laten blijven staan is het probleem al opgelost. Daar kan iemand namelijk niet mee posten, maar de informatie die je quote wordt wel opgeslagen. Het zou wel erg fijn zijn als zoiets mogelijk was.
|
Die informatie wordt alleen opgeslagen voor datzelfde topic, dus daar heb je weinig aan als er geen invoerveld verschijnt.
|
Dat is niet helemaal waar, als je berichten selecteert in een topic en daarna in een ander topic reageert vraagt hij of je de eerder geselecteerde berichten wilt quoten. :o
Maar goed, multiquote knopje laten staan kan ook niet eenvoudig dus helaas. |
Die vraag heb ik nog nooit gehad dan. :o
Edit: Kan dat wel bij leden? :p |
Citaat:
|
Ok, ik zal eens opletten.
|
Het is toch niet zo moeilijk om de tekst te knippen en te plakken tussen quote tags? Of gaat het erom dat je dan niet meer ziet wie het gepost heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is een trucje ontdekt om te kunnen quoten uit een gesloten topic, als je het echt zo graag wilt. Moet je weten welk topicnummer het is (het nummer na t= in de link) en dan kan je dmv het aanpassen van de link uit een gesloten topic quoten.
Beetje een omweg, maar goed. |
Citaat:
|
Dan moet je dus nog steeds de tekst kopieren, enzovoorts. ;)
|
Citaat:
Ik begrijp dat het niet kan (behalve op de manier die DP zegt) dus heeft het ook weinig zin om er verder over te discussiėren lijkt mij. |
Zo kun je ook posts uit gesloten topics editten. Door het postnummer in de adresbalk te veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |