![]() |
Wat is jouw gamegenre?
Kies!
Ik vooral RTS, maar ook adventure, race en sport voetnoot: RPG valt onder adventure ;) @een fb: als ik genre's vergeten ben, zet ze er maar bij. |
Je bent de belangrijkste vergeten (MMO)RPG! Maar volgens mij kan ik hem niet aanpassen, ik zal het proberen.
|
Citaat:
|
niet echt..
|
Citaat:
En je bent aardig wat genres vergeten, zoals rhythmgames en subgenres zoals stealth, survival horror, shoot 'm up, platformer, etc.. Het zijn wat meer specificaties, maar toch genres. :p Enniewee: (MMO)RPG, action, adventure, action/adventure, rhythmgames, platformers, RTS, SRPG (Strategy RPGs à la Disgaea en Phantom Brave), puzzle. Redelijk veel, behalve sports, beat 'm up en racing (tenzij het Mario Kart is). |
Citaat:
Rhythmgames vind ik trouwens ook een goeie, ik neem aan dat je guitar hero enzo hiermee bedoelt? |
En als we dan allemaal gestemd hebben, gaan we dan telefoonnummers uitwisselen en rpg-dates opzetten?
|
Citaat:
|
Niets mis met chicks verkleed als elfjes.
|
Citaat:
Hot! |
Citaat:
|
Waar is Turn Based Strategy? Heeft Real time de slag definitief gewonnen?
|
Waar de fok is beat 'em up? En nee, dat valt niet onder "action".
Maar afgezien daarvan, een goede (J)RPG of platform/adventure gaat er ook altijd wel in. En RTS is ook gruwelijk tof, maar dan alleen het beste van het allerbeste. Anders vind ik het niet de moeite waard. Tijdrovend enzo. De rest van de genres speel ik wel, maar hebben niet mijn voorkeur. |
Ik gok dat deze poll voor het weekeinde minimaal drieëntachtig genres, subgenres, spin-offs en specificaties heeft. Ik mis namelijk de 'third person turn-based sci-fi RPG/shooters met racing/flightsim-elementen die zowel single player als MMO-achtige multiplayer' hebben. Schoft!
|
Citaat:
|
Citaat:
@ iedereen: Maar goed, hier is het topic niet voor bedoeld dus breng je stem uit, zeg wat liefs of kijken even in de topics die je wel leuk vindt. |
race en simulation heb ik aangevinkt, maar dat vooral omdat ik simulatie racespellen goed trek, zoals forza
|
shoot 'em up :/
FPS is toch wat beter. Ik speel RTS en FPS, voor de rest is het niet echt uitdagend. |
heb gestemd op Adventures, maar dit is meer een cross-over met action.
Ik bedoel hiermee spellen met platform elementen/verhaallijn en actie. Bv Uncharted, Assasin's Creed, tomb raider etc. Nadeel is dat ze vaak te kort zijn. Goede 2e zijn RPG's. Vooral vanwege de speelduur en de uitgebreide spelmogelijkheden. |
RTS is toch wel écht mijn ding
|
Citaat:
Zoals dit bijvoorbeeld. Shoot 'em up, simulation, rhythm en adventure krijgen mijn stem. Wel mis ik de beat 'em up ook... |
En de PBEM RPGers? Doen eigenlijk tegelijkertijd ook aan het genre 'simulatie' :P
|
Wat valt er eigenlijk allemaal onder het genre Action? Lijkt mij dat veel FPS-games ook actie zijn.
|
Platform, beat 'm up en race. RPG's vind ik ook te doen, maar dat speel ik te weinig.
|
Rpg all the way, maar ook adventure/platforms zijn leuk.
However, soms, diep in de nacht, is een goeie shoot-the-fudge-out-of-anything-that-walks spel lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dig goede games. Dat staat verder helemaal los van het genre.
|
Citaat:
|
oeh veel rpg fans :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |