![]() |
Geef 3 van je 'gezondste' gewoontes
1Ik eet veel fruit
2Ik drink bijna alleenmaar water (gefiltreerd) 3 :o |
1. ik eet geen vlees
2. snoep zelden 3. slaap goed |
1) ik sport/beweeg veel (volleybal, fitness, fietsen/wielrennen, hardlopen)
2) ik vind rauwkost (met veel paprika, rode ui, wortel en komkommer.. jummie!) lekkerder dan een zak chips :D 3) ik over het algemeen gewoon gezond, maar af en toe gaat n frikandel er ook wel in :) |
1) Ik beweeg zoveel als dat ik er energie voor heb
2) Ik drink weinig 'suikerdrank', geen alcohol, en geen andere drugs 3) Ik pleeg nooit zelfmoord |
-ik eet heel gezond/vegetarisch, weinig vet,...
-ik drink ongelofelijk veel water -ik zing/hum veel (volgens mij wel gezond) :D |
- ik slaap goed
- heb geen brommer/scooter oid, fiets dus overal naartoe - eet elke dag fruit (als we tenminste perzikken hebben :)) |
- vrij gezond eten + drinken
- veel bewegen - mezelf goed verzorgen (huid, haar etc) |
1ik verzorg mn haar en huid goed
2als er fruit is eet ik wel fruit 3tjaaaaaa:o |
- Ik eet veel fruit
- Ik slaap voldoende - Ik drink (bijna) alleen maar water en (bijna) geen alcohol |
- Ik pleeg geen zelfmoord.
- Ik loop niet met een ajax-shirt door Eindhoven. - Ik laat me niet bijten door Cobra's. |
1. Ik sla nooit een ontbijt (of lunch als k laat opsta) over.
2. Ik drink zelden alcohol. 3. Ik gebruik geen drugs en ik rook niet (mja passief met mn ouders :( maja) |
1. Ik drink veel (geen alcohol).
2. Ik rook niet. 3. ? |
1: ik sport veel
2: ik let op mijn voeding 3: sterke persoonlijkheid. |
1 Ik sport veel :)
2 Ik eet veel fruit (heb een keer één hele watermeloen naar binnen gewerkt :o...verslaafd :D) 3 Ik krijg goede nachtrust. |
Citaat:
|
-vrolijk humeur, een gezonde geest in een gezond lichaam
-neem nooit pijnstillers als het niet nodig is, liever hoofdpijn leiden enzo. -ik denk redelijk na over wat ik eet, ik zal hopelijk nooit dik worden ofzo. |
Citaat:
|
1. veel beweging, al is dat dan vooral lopen en fietsen (maar is toch ook beweging :))
2. eet minimaal 5x per week aardappelen, groenten en salade 3. rook en blow niet en alcohol ook maar weinig |
Citaat:
|
1. Ik drink behoorlijk wat alcohol, vooral de duitse cognac Asbach Uralt (je moet er maar voor een prikkie aan zien te komen...)
2. Ik doe lege flessen altijd in de glasbak! 3. Ik doe aardig tegen bomen, en bloemen leven op mijn kamer 'n stuk langer dan ergens anders! |
1: ?
2: ? 3: ? Ik kan makkelijker mijn 3 ongezondste gewoontes noemen denk ik... :( |
Citaat:
|
-ik rook niet, drink geen alcohol, geen drugs
-drink water en vruchtensappen, haast geen frisdranken, cola, anders cola light. -ontbijt altijd alleen als ik hier een lijst van mn ongezonde gewoontes neer moest zetten zou dit lijstje in het niet vallen :o |
- ik rook niet, drink niet, gebruik geen drugs
- ik eet altijd frui (heerlijk) - ik drink veel water |
- ik drink veel water
- ik rook niet - ik zeg altijd dat ik geen tasje hoef bij winkels (maar da's alleen gezond voor het milieu, maar een gezond milieu daar word ik uiteindelijk zelf gezonder van, dus dat is ook een gezonde gewoonte) |
ik eet veel fruit
ik fiets naar t station :) |
'k rook niet, 'k fiets elke dag wel, en rij elke dag paard dus heb genoeg beweging en 'k eet graag komkommer=groente=gezond :)
|
ik ben gek op fruit
ik drink heel veel ik rook niet en drink bjna nooit alcohol |
-Ik drink heel veel water
-Ik euh... sport niet overdreven veel :D:D:D -Ik stretch voor het slapengaan :D (is dat gezond? Ik blijf er iig tamelijk lenig door) [edit] ow, ik rook niet, maak dat maar de tweede :D |
-ik sport
-geen drugs/alcohol/tabak/koffie -ik ben veganist, dus geen vlees en andere dierlijke producten zoals ei en melk. en draag niks dierlijks ook al is dat laatste volgens sommigen juist ongezond..maar ja :) |
1. eet veel fruit
2. drink weinig alcohol 3. ontbijt altijd |
zo ik ben dan maar ongezond...
ik sport niet superveel ik eet nooit fruit ik ontbijt tja...niet altijd ik snoep TEveel Ach ja....ze zeggen dat als je haar snel groeit dat je gezond bent, klopt dat? Nou dan ben ik wel gezond als dat zo is! Slapen doe ik ook wel gewoon dus.... |
1. Ik eet bijna elke dag 2 stuks fruit en 2 ons groente
2. Ik ontbijd elke dag 3. .... nou word het moeilijk.... ik sport 2X per week... meestal.... |
1 Ik sport 2-4 keer in de week
2 ik drink geen alcohol 3 ik rook niet Maar dit valt eigenlijk in het niets vergeleken met m'n ongezonde gewoontes :D |
Uhhh? :confused:
|
* Ik drink haast geen alcohol
* Ik probeer redelijk gezond te eten * :confused: |
Ik eets soms een appel? :(
|
1. Ik drink bier (zit veel water in en alcohol is goed voor je., bovendien is het allemaal natuurlijk)
2. Ik fiets elke dag een halfuur :D 3. Ik gun mijn lichaam genoeg tijd om op krachten te komen (dat wil zeggen: ik slaap schandalig lang uit :D) |
oh ja IK ROOK NIET
|
Citaat:
En ik rook ook niet. Eigelijk ben ik wel gezond :). |
1.ik eet meergranen en het donkere bruine meergranenbrood.
2.ik eet 2 stuks fruit 3.ik slaap goed en 8 uur. |
Citaat:
|
Eehmm..
tjaa.. lastig 1. ik rook niet 2. ik drink geen frisdranken(lust het niet eens) 3. af en toe wil ik nog wel es fruit nemen mjaa ik heb ze welles gezonder meegemaakt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |