![]() |
Enquête ivm vegetariërs
Hello,
naar aanleiding van mijn eindwerk in het zesde jaar Humane Wetenschappen in de VMS te Roeselare hebben we de opdracht gekregen om een onderzoek op te stellen naar onze onderzoeksvraag. Als onderwerp heb ik vegetarisme en gezondheid gekozen. Mijn onderzoeksvraag luidt als volgt: 'Zijn vegetariêrs bewust bezig met hun gezonheid?'. om een conclusie uit het onderzoek te kunnen trekken, moeten we 50 enquêtes afleggen. Aangezien ik slechts enkele vegetariêrs ken, kan ik moeilijk tot dit aantal komen. ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee. Alvast bedankt Jennifer |
Ik ben vegetariër..wat voor soort enquete heb je? Is het online?
|
Ik wil best helpen... maar dan zou het handig zijn als je de enquête hier neerzet, of een link. Of hoe wil je het aanpakken? :)
|
Ik wil 'm ook wel invullen.:)
|
Ik wil best een enquete invullen, ben al mijn hele leven vegetarier :)
|
Ik wil de enquête ook wel invullen en kan hem ook wel doorsturen naar een paar anderen. :)
|
Ik ben vegetariër en wil hem ook wel invullen. Overigens is er wel al onderzoek naar gedaan en blijkt dat vegetariërs meer bewust omgaan met hun gezondheid dan niet-vegetariërs. Maargoed, het is nooit weg om er meer onderzoek naar te doen. Heb je al gedacht over wat je "bewust" noemt?
|
hello,
waw kben blij met het aantal reacties :) ik zal de enquête hieronder plaatsen. het is niet zo'n lange, dus het neemt niet veel tijd in beslag. ik wist niet dat er al een onderzoek naar gedaan was, want mijn mentor is ook vegetariër en hij zei van niet. goed om te weten, merci! ja en dat ivm met het woord 'bewust', dat moest dus van mijn mentor. want anders was mijn onderzoeksvraag niet specifiek genoeg. het heeft me toch wel 5maand gekost tegen dat hij mijn onderzoeksvraag goedkeurde :) ondertussen heb ik al 10 enquêtes kunnen ronddelen, dus nog 40 te gaan. merci voor alle reacties! 1. Werd u vegetarisch omwille van uw gezondheid? Ja Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Ja Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Ja Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja Nee 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja Nee 10. Wat is uw geslacht? Man Vrouw 11. Hoe oud bent u? .... jaar |
ik vul hem in namens mijn zusje, trouwens. ik ben zelf geen vegetarier, maar zij wel:
1. Werd u vegetarisch omwille van uw gezondheid? Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Nee 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 22 jaar |
1. Werd u vegetarisch omwille van uw gezondheid?
Ja 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 18 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? n.v.t. aangezien ik al mijn hele leven vegetariër ben 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Ja 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Ja 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja, al is het vaak ook minder dan vijf glazen per week. 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 20 jaar Voilá :) |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee (nvt aangezien ik ook al vrijwel m'n hele leven vegetarier ben) 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Ja 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Ja 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 21 jaar :) |
Ik zal even aan twee vriendinnen van me vragen of ze em in willen vullen hoor!
|
Citaat:
|
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 20 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nvt, al mijn hele leven vegetarier 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Ja, beide 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Ja 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 22 jaar |
1.Werd u vegetarisch omwille van uw gezondheid?
Nee 2.Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3.Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4.Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5.Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6.Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7.Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8.Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 21 |
correctie: werd u vegetariër omwille van uw gezondheid? Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? vegetariër Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 24 jaar |
Ja 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee, maar mn moeder eet wel veel minder vlees omdat ze het anders teveel werk vindt 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 18 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Nee (nog 1 kilo eraf en ik heb een gezond gewicht :)) 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? .20. jaar Even een opmerking: iemand eet vegetarisch of is vegetariër (een mens is nog altijd van vlees en bloed). |
Ik heb trouwens mijn profielwerkstuk gedaan over of vegetariërs gezonder zijn. Als je het wilt hebben moet je me maar even je e-mail adres pm'en, dan stuur ik je het op.
|
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 23 jaar |
Hier heb ik er alvast eentje van een vriendin van me. Ik heb overigens wat dingen verbeterd in je vragen voor het geval je dit letterlijk gaat kopiëren in je PWS. Als mens ben je namelijk een vegetariër en niet vegetarisch. Iets is vegetarisch als er geen vlees in zit. Groot verschil!
1. Werd u vegetariër omwille van uw gezondheid? Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetariërs? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 17 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee (Heb nee gekozen, want drink wel eens meer dan 5 glazen per week, maar dat gebeurt misschien eens per maand. 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 20 jaar |
Nog een vriendin van me (een veganist) heeft het ingevuld:
1. Werd u vegetariër omwille van uw gezondheid? Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetariërs? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) ?Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) ?Ja 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 17 jaar |
Citaat:
|
1.Werd u vegetarisch omwille van uw gezondheid?
Nee 2.Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3.Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4.Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5.Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6.Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7.Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8.Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja 9.Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja 10.Wat is uw geslacht? Vrouw 11.Hoe oud bent u? 24 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 21 jaar |
Citaat:
Alsjeblieft! :) |
1. Werd u vegetariër omwille van uw gezondheid?
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetariërs? Nee! 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Wisselt, meestal ja 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 20 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 19 jaar |
Ja. OA 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Nee 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 20jaar |
Nee , maar het speelde wel mee. 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Nee 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 17 jaar |
1. Werd u vegetariër omwille van uw gezondheid?
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetariërs? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? 50/50 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Wisselt, meestal ja 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 19 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 19jaar |
Nee (Ik werd trouwens vegetariër, niet vegetarisch. ;)) 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ligt er helemaal aan wat je onder 'positief' verstaat...zelf vind ik geen vlees/vis/kip eten natuurlijk positiever dan het wel eten, anders zou ik het wel eten...maar er zijn genoeg mensen die daar anders over denken. 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 26 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Nee 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 18 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 22 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? ..17.. jaar |
Ja X Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? X Ja Nee 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Ja X Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Ja X Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde X Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? X Ja Nee 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? X Ja Nee 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Ja X Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Ja X Nee 10. Wat is uw geslacht? Man X Vrouw 11. Hoe oud bent u? 24 jaar |
Ik tel er zo'n 30 hier dus dacht je wil er vast nog wel eentje bij.
Werd u vegetarisch omwille van uw gezondheid? Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Ja 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Ja 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer gezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Nee, maar toen ik niet ziek was wel hoor! Dus over het algemeen is mijn antwoord 'ja' 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) [ ]Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 17 jaar |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? Meer ongezonde 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 21 jaar[/QUOTE] |
Nee 2. Is uw levensstijl positief veranderd? Ja 3. Zijn uw ouders (allebei of één van hen) vegetarisch? Nee 4. Bent u vegetarisch opgevoed? Nee 5. Eet u meer gezonde of ongezonde tussendoortjes? ongeveer gelijk 6. Beschouwt u uw gewicht als gezond? Ja 7. Beoefent u een sport, al dan niet in clubverband? Ja 8. Drinkt u vaak alcohol? (Vaak= meer dan vijf glazen per week) Nee 9. Rookt u? (Als u gelegenheidsroker bent, gelieve ook ja aan te duiden.) Nee 10. Wat is uw geslacht? Vrouw 11. Hoe oud bent u? 18jaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |