![]() |
verjaardag
ik weet niet of het hier hoort maar.. |
Een Wii of een NES, en veel sterke drank en twister.
|
alcohol en ondervoede kindjes!
|
Schaf Singstar/ een dansmat/ guitarhero aan? Vooral Singstar is bij mij op feestjes en partijtjes een groot succes. Wokda en bitterlemon en zelfgemaakt cocktails zijn ook altijd übertjes. Je kunt ook altijd nog hints gaan spelen ;)
|
het moordspel van de lama's kan ook heel leuk zijn.(y)
en zelf cocktails maken inderdaad.(y) drankspelletjes of het grote bierspel (bij de expo kopen) kunnen ook grappig zijn..maar daar moet je wel veel voor drinken wil het leuk worden.:p |
spelletjes en drank dus zz
|
Mariokart ftw..
|
spin the bottle.
|
Als je binnen mag roken is het altijd gezelliger. (a)
|
Citaat:
Dattum. Een "Ad van Fortuin" maken is ook vet. Draaischijf met zuipopdrachten. Hans van der Togt look-a-like erbij en klaar is Henk-Jan-Diederik. |
Haha, ik wist niet dat er mensen zijn die serieus drankspelletjes doen.
|
ongelofelijk maar waar
|
Je kunt ook 'ik heb nog nooit' spelen. Dan moet je iets zeggen wat je nog nooit hebt gedaan en iedereen die het wel heeft gedaan moet drinken.:o
|
Citaat:
|
Ga gewoon met lego spelen of zoiets. Of wijn door de gootsteen gooien en taarten in de koelkast zetten. Zo moeilijk is het toch niet om een leuk feest te bedenken.:(
Citaat:
|
Citaat:
|
^ dat slaat dan natuurlijk weer nergens op
|
Citaat:
|
Citaat:
Op vrijwel alle feestjes waarop niet gerookt mocht worden die ik heb meegemaakt, zelfs de feestjes waarop maar twee/drie rokers aanwezig waren, verhuisde uiteindelijk bijna iedereen naar buiten. Soms zeggen de niet-rokers dan van 'Hey, waarom zitten we eigenlijk buiten?' en gaan we met z'n allen naar binnen, maar een halfuurtje later begint het verhaal weer opnieuw. En ja, nu je 't over Mario Kart hebt, de mensen die binnen blijven zitten op een gegeven moment inderdaad allemaal achter de PS2 of PS3 of de Wii of whatever. :D Of ze gaan kaarten. Da's ook altijd een doorslaggevend moment op feestjes, want de mensen die het spel niet leuk vinden of niet kunnen meedoen gaan ook maar naar buiten. Zodoende gebeurt het erg vaak dat buiten iedereen zit te lachen en te praten, zowel de rokers als de niet-rokers, terwijl er binnen een klein stil groepje mensen zit. (Doorgaans niet omdat ze kut of ongezellig zijn ofzo, maar omdat ze geconcentreerd bezig zijn met een spel.) Dus ja, dan is het buiten uiteindelijk inderdaad leuker en gezelliger dan binnen. En je mag er nog roken ook. (y) |
Iedereen hier probeert dat meisje en haar vriendjes aan de drank te helpen.
De schat en de sleutel, daar mee was je vroeger altijd de populairste van de klas, dat zal nu niet anders zijn. |
eigenlijk vind ik het juist altijd wel chill als er groepjes ontstaan op feestjes. 2 weken geleden was ik op een feest bij iemand thuis (waar overigens binnen wel gerookt mocht worden, blowen moest buiten, maar dat terzijde) en er zat een groepje te kingen (drankspel met kaarten) in de keuken, in de gang (want rij bij de wc, en blijven hangen -beetje rook idee dus-) een groep was aan het dansen op youtube liedjes, mensen buiten en mensen op de bank. heerlijk feest (y)
|
thanks voor het uitleggen Paranoide :)
En ja, de rij bij de wc is meestal ook top. Achter de pc rondhangen vind ik alleen leuk als ik de dj mag spelen:o |
Weerwolvenspel (Y)
|
Citaat:
|
Ik zet vaak de vuurkorf in de tuin, sluit de computer op de stereo aan, lekker lounge-muziekje aan, een pak kaarten (kingsen inderdaad) en lekkere hapjes. Elke keer weer duurt de avond tot minimaal 3 / 4 uur en is het altijd supergezellig :).
|
Citaat:
Dus >22 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |